Skoro nie masz kompresji w silniku (nie podajesz jaki ma przebieg), to powodów tego może byc kilka. Jeśli uważasz, że jest to spowodowane zużyciem pierścieni, to wiedz, że nie same pierścienie się zużywają, ale również gładź tulei cylindra i wymieniając tylko pierścienie-efekt będzie bardzo krótkotrwały.Należałoby wymienić również tuleje. Jeśli brak kompresji w jednym tylko cylindrze, to rzeczywiście - mógł "zapiec się" pierścień i wymiana go, lub tylko rozruszanie - da pozytywny rezultat. Jeśli brakuje kompresji we wszyskich cylindrach, to może to faktycznie wymagać gruntownej naprawy silnika (wymiana pierścieni i tulei cylindrowych), ale może to być również tylko spowodowane uszkodzeniem uszczelki pod głowicą i konieczności wymiany tylko jej. Jeśli kupisz cały starszy silnik, to i tak nie będziesz wiedział w jakim jest stanie i po jakim przebiegu. Radzę poprosić dobrego mechanika o sprawdzenie usterki, bo gwarancja na silnik chyba już dawno wygasła.
Pozdrawiam <etamin>
Pozdrawiam <etamin>