(22.01.2017, 07:47)Lolek napisał(a): Czujnika poziomu oleju w smarcie niema wcale, tak że jeśli padł czujnik ciśnienia to od niego trzeba zacząć. No i tak jak kolega ci pisał musisz mieć pewność że olej jesNo kurde mieliście racje. zszedłem do auta, sprawdzam poziom mocno ponad stan. Wziąłem strzykawkę wężyk i wyciągnięciem nadmiarowy litr, co dziwne bagnet nadal pokazuje lekko ponad max, ale nie miałem już gdzie zlać i tak na razie zostawiłem.
Zapalić zapalił, nic nie świeci. Na drugi raz mam nauczkę najpierw bagnet potem dolewka. No i sobie przypomniałem ze mój parking nie jest równo plaski, jutro pojadę na plaski plac i sprawdzę poziom oleju Więc dlatego może być powyżej maxa teraz trochę.Bo z tego wynika że poziom oleju trzyma i tyle co miał wlane w warsztacie to jest ok i powinno tak byc
Sprawdziłem na płaskim, jest równo z kreską MAX