Brak podświetlenia przełączników nawiewu to prawie na pewno przepalona żarówka. Na górze konsoli jest klapka/przykrywka - koło włącznika świateł awaryjnych itp. Trzeba ją normalnie podważyć cienkim wkrętakiem i wyskakuje. Pod nią jest podmiotowa żarówka i "przewodniki światła" z przezroczystego tworzywa, rozprowadzajace podświetlenie w dół. Dostanie się do żarówki jest proste jak budowa cepa. Nie wiem, tylko, jak z dostęopnością tej żarówki, ale wydaje mi się, że jest to w miarę typowy element we wszelakich autach. Nawet w smart center chyba nie będzie droższa niż 5 zł. Ale nie wiem na pewno. Żarówka z wymianą = 50 zł. Sam ćwiczyłem
Instrukcja do smarta wydaje mi się bardzo obszerna. Chyba nie ma tam nie poruszonego tematu.
Mój smarcik - dośc nowy i na gwarancji tez przy zimnym silniku wymaga nieco większego przyciśnięcia gazu i rusza wtedy z kopyta. Natychmiast puszczam gaz i jedzie normalnie Gdy się zaś rozgrzeje, rusza zupełnie normalnie.
Instrukcja do smarta wydaje mi się bardzo obszerna. Chyba nie ma tam nie poruszonego tematu.
Mój smarcik - dośc nowy i na gwarancji tez przy zimnym silniku wymaga nieco większego przyciśnięcia gazu i rusza wtedy z kopyta. Natychmiast puszczam gaz i jedzie normalnie Gdy się zaś rozgrzeje, rusza zupełnie normalnie.
Krzysiek Modzelewski
fan smarta fortwo
fan smarta fortwo