Jesteśmy wielcy. cztery goziny walki ale pełen sukces. Zegarki włąnie odbyły swoja jazdę próbną i wszysto działa poprawnie. Swoją drogą to gratuacje dla tego który wymyślił sposób ich montowania. Żeby je założyć terzeba:
- wyjąć nawiewy boczne (pod nimu ukryte są śruby)
- zdjąć nakładki z przednich słupków
- wymontować zegary
- rozebrać całą środkową konsolę
- wymontować schowek po stronie pasażera
- wypiąć i wykręcić poduszke pasażera
- rozmontować cały górny panel deski (to materiałowe i platikowe pod szybą to jedna całość)
- wyjąc go z samochodu
a potem juz tylko wypiąć z zatrzasków zaślepki założyć zegarki i przykręcić 6 śrub mocujących... no i oczywiście złożyć wszystko do kupy.
A wystarczyło pod zaślepkami zrobić dwa złącza i mocne zatrzaski przy zegarkach. Ale po co...
Juto może uda mi się pstryknąć fotki to wrzucę jakieś na forum.
- wyjąć nawiewy boczne (pod nimu ukryte są śruby)
- zdjąć nakładki z przednich słupków
- wymontować zegary
- rozebrać całą środkową konsolę
- wymontować schowek po stronie pasażera
- wypiąć i wykręcić poduszke pasażera
- rozmontować cały górny panel deski (to materiałowe i platikowe pod szybą to jedna całość)
- wyjąc go z samochodu
a potem juz tylko wypiąć z zatrzasków zaślepki założyć zegarki i przykręcić 6 śrub mocujących... no i oczywiście złożyć wszystko do kupy.
A wystarczyło pod zaślepkami zrobić dwa złącza i mocne zatrzaski przy zegarkach. Ale po co...
Juto może uda mi się pstryknąć fotki to wrzucę jakieś na forum.