"Jak chcesz być traktowany jak klient MB to kup MB,jak nie podoba ci się ten serwis to mówisz dziękuję bardzo i jedziesz do następnego,a nie wytrząsasz się na forum. Pewnie prawda leży gdzieś pośrodku, absolutnie nie bronię ASO,bo swoje za uszami też mają."
No cóż inny serwis a i owszem pod warunkiem że nie masz gwarancji. Masz gwarancje to czekaj w serwisie na swoja kolej no chyba ze chcesz juz nie miec gwarancji bo nie robiles napraw w serwisie
Zastanawiam się w tedy po co ta gwarancja skoro traktuja cie po psiarsku.
No cóż inny serwis a i owszem pod warunkiem że nie masz gwarancji. Masz gwarancje to czekaj w serwisie na swoja kolej no chyba ze chcesz juz nie miec gwarancji bo nie robiles napraw w serwisie
Zastanawiam się w tedy po co ta gwarancja skoro traktuja cie po psiarsku.