"Nierozumiem podejścia pod tytułem "serwis mercedesa traktuje źle klientów smarta", niestety w polsce bardziej z konieczności,serwisy MB zaczeły obsługiwać Smarty,co pewnie też nie jest im na ręke."
Jakoś nie zauważyłem żeby szczególnie się wzdrygali przed kasowaniem 800 zł za mały przedląd w FF. Więc skoro mogą brać nie mała kasę za przeglądy serwisowe to ich psim obwiązkiem jest serwisowac Smarty tak jak się należy również przy naprawach gwarancyjnych, i mało mnie to obchodzi czy jest to im na rękę czy nie.
"Ponadto większość klientów Smartów to mega roszczeniowcy, którzy chyba leczą kompleksy postawą roszczeniową w stosunku do serwisów MB"
No wiesz tu akurat to bym polemizował na temat leczenia kompleksów, dlatego ja jeżdzę SMARTEM a nie MB. A w serwisie chcę być traktowany jak normalny klient a nie kierowca MB.
"...jak nie podoba ci się ten serwis to mówisz dziękuję bardzo i jedziesz do następnego,a nie wytrząsasz się na forum"
Z metody "na złość mamie odmroże sobie uszy " to wyrosłem w wieku chyba 4-5 lat i teraz nie mam zamiaru ponosić kosztów czyjegoś dytetanctwa i braku chęci nauki.
"Miałem problemy ze swoim serwisem Mitsu zmieniłem i w ten sposób zamanifestowałem swoje nie zadowolenie,a nie rozpisywałem się na forum jacy to osi są beznadziejni."
A to żeś im kuku zrobił pewnie do tej pory chłopaki sie z tego ciosu otrząsnać nie mogą. A na poważnie jak byś się wysilił i postarał przeczytac dokładnie to co napisałem to zrozumiał byś że całe zajście opisywałem post factum, kiedy udało mi się ich zmusić do wymiany tego felernego sprzęgła.
"Serwisy Fiata i Forda przerabiałem więc niepisz tekstów w stylu "Obecnie wiem jedno nawet serwis g... fiata poważniej tarktuje klientów niż mercedes klientów smarta" ,bo jak serwis Fiata i Forda traktuję naprawy gwarancyjne i klienta to można by doktoraty pisać."
Jeżeli jedyne co potrafisz zrobić to obrazić się, zabrać zabawki i póść do domu to nie dziw sie że i ford i fiat i jak to ty określasz MITSU spuszczają cię na kopach ze schodów. W takiej sytuacji faktycznie zakup MB C-Klasy był ostatnią deska ratunku. Ja tez mam doświadczenia z serwisowanim focusa, mondeo i kilku fiatów i powiem ci że nie zdażyło mi sie żadnym serwisie żebym nie dostał zastępczego auta jeżeli mój zostawał na naprawę dłuższą niż jeden dzień.
No i to chyba tyle na dziś. Dobranoc
Jakoś nie zauważyłem żeby szczególnie się wzdrygali przed kasowaniem 800 zł za mały przedląd w FF. Więc skoro mogą brać nie mała kasę za przeglądy serwisowe to ich psim obwiązkiem jest serwisowac Smarty tak jak się należy również przy naprawach gwarancyjnych, i mało mnie to obchodzi czy jest to im na rękę czy nie.
"Ponadto większość klientów Smartów to mega roszczeniowcy, którzy chyba leczą kompleksy postawą roszczeniową w stosunku do serwisów MB"
No wiesz tu akurat to bym polemizował na temat leczenia kompleksów, dlatego ja jeżdzę SMARTEM a nie MB. A w serwisie chcę być traktowany jak normalny klient a nie kierowca MB.
"...jak nie podoba ci się ten serwis to mówisz dziękuję bardzo i jedziesz do następnego,a nie wytrząsasz się na forum"
Z metody "na złość mamie odmroże sobie uszy " to wyrosłem w wieku chyba 4-5 lat i teraz nie mam zamiaru ponosić kosztów czyjegoś dytetanctwa i braku chęci nauki.
"Miałem problemy ze swoim serwisem Mitsu zmieniłem i w ten sposób zamanifestowałem swoje nie zadowolenie,a nie rozpisywałem się na forum jacy to osi są beznadziejni."
A to żeś im kuku zrobił pewnie do tej pory chłopaki sie z tego ciosu otrząsnać nie mogą. A na poważnie jak byś się wysilił i postarał przeczytac dokładnie to co napisałem to zrozumiał byś że całe zajście opisywałem post factum, kiedy udało mi się ich zmusić do wymiany tego felernego sprzęgła.
"Serwisy Fiata i Forda przerabiałem więc niepisz tekstów w stylu "Obecnie wiem jedno nawet serwis g... fiata poważniej tarktuje klientów niż mercedes klientów smarta" ,bo jak serwis Fiata i Forda traktuję naprawy gwarancyjne i klienta to można by doktoraty pisać."
Jeżeli jedyne co potrafisz zrobić to obrazić się, zabrać zabawki i póść do domu to nie dziw sie że i ford i fiat i jak to ty określasz MITSU spuszczają cię na kopach ze schodów. W takiej sytuacji faktycznie zakup MB C-Klasy był ostatnią deska ratunku. Ja tez mam doświadczenia z serwisowanim focusa, mondeo i kilku fiatów i powiem ci że nie zdażyło mi sie żadnym serwisie żebym nie dostał zastępczego auta jeżeli mój zostawał na naprawę dłuższą niż jeden dzień.
No i to chyba tyle na dziś. Dobranoc