Waflo, napisz proszę, konkretnie gdzie (zapodaj link) kupiłeś filtr i ucho wlotu powietrza. Chętnie zajrzę, kupię i zastosuję. Nie będę Ci "konkurencją", za daleko mieszkam
* * *
Tak sobie popatrzyłem na te ucha i modyfikowane wloty powietrza (coś jakby tuba z siatką) i wymyśliłem, że kształt tego wlotu w zasadzie nie ma znaczenia. Opływ powietrza wokół karoserii z pewnościa jest szalenie zabużony i to, czy jest tam standardowy, plastikowy okrągły dekiel, czy zajebisty wystający "naganiacz" jak z dawnej formuły 1. to ... nie ma znaczenia. Czy Waflo uważasz, że ten "naganiacz" ma znaczenie, czy sam filtr wszystko poprawił?
* * *
I najważniejsze: gdzie ten filtr powietrza się znajduje, jak sie do niego dobrać? Po zdjeciu przykrywki wlotu powietrza? Czy trzeba zajrzeć pod "klapę" silnika i tam pogmerać?
* * *
Tak sobie popatrzyłem na te ucha i modyfikowane wloty powietrza (coś jakby tuba z siatką) i wymyśliłem, że kształt tego wlotu w zasadzie nie ma znaczenia. Opływ powietrza wokół karoserii z pewnościa jest szalenie zabużony i to, czy jest tam standardowy, plastikowy okrągły dekiel, czy zajebisty wystający "naganiacz" jak z dawnej formuły 1. to ... nie ma znaczenia. Czy Waflo uważasz, że ten "naganiacz" ma znaczenie, czy sam filtr wszystko poprawił?
* * *
I najważniejsze: gdzie ten filtr powietrza się znajduje, jak sie do niego dobrać? Po zdjeciu przykrywki wlotu powietrza? Czy trzeba zajrzeć pod "klapę" silnika i tam pogmerać?
Krzysiek Modzelewski
fan smarta fortwo
fan smarta fortwo