Kamil skonczyles malowac ten swoj zaganiacz ? Jak auto jezdzi po jego zamontowaniu (i wymianie filtra powietrza) ?
Ja po remoncie silnika zauwazylem duzy przyrost mocy u mnie. Teraz juz 6tka nie sluzy tylko do jazdy z gory. Zapinam 6tke przy predkosci 90km/h, obroty schodza do jakis 2400, a mimo to auto (powoli) sie rozpedza....pewnie az do 140km/h (chodz testowalem tylko do 120km/h).
Czy wasze auta tez tak "ciagna" na 6tce ?
Wczesniej zapinalem 6tke nie wczesniej niz przy 120km/h i mimo wysokich obrotow nawet lekki wiatr lub wzniesienie powodowalo, iz F2 zwalnial i trzeba bylo bieg redukowac do 5tego. Teraz jest o wiele lepiej. Wreszcie moge uzywac 6tki jak zwyklego biegu...
Mysle, ze wlasnie filtr powietrza i zaganiacz mial na to wplyw, bo z tego co czytalem Smarty 6tki nie lubia i auta bez przerobek nie czesto ten bieg wykorzystuja.
Ja po remoncie silnika zauwazylem duzy przyrost mocy u mnie. Teraz juz 6tka nie sluzy tylko do jazdy z gory. Zapinam 6tke przy predkosci 90km/h, obroty schodza do jakis 2400, a mimo to auto (powoli) sie rozpedza....pewnie az do 140km/h (chodz testowalem tylko do 120km/h).
Czy wasze auta tez tak "ciagna" na 6tce ?
Wczesniej zapinalem 6tke nie wczesniej niz przy 120km/h i mimo wysokich obrotow nawet lekki wiatr lub wzniesienie powodowalo, iz F2 zwalnial i trzeba bylo bieg redukowac do 5tego. Teraz jest o wiele lepiej. Wreszcie moge uzywac 6tki jak zwyklego biegu...
Mysle, ze wlasnie filtr powietrza i zaganiacz mial na to wplyw, bo z tego co czytalem Smarty 6tki nie lubia i auta bez przerobek nie czesto ten bieg wykorzystuja.