Nie wiem jaka moc silnika ma wply na skrzynie ale ponoc biegi w Brabusie oraz w chiptuningowanych Smartach zmieniaja sie o 33% szybciej. Czas zmiany zmiejsza sie z 0.6s do 0.4s co (ponoc) potwierdzone jest testami.
Zobacz np na to ogloszenie na ebay. Pisza wyrasnie o krotszym czasie zmiany biegow i o przyspieszeniu od 0-100km/h w 7sekund (to pewnie wartosc zanizona albo w optymalnych warunkach) ! Co jest bardzo obiecujace w tym chiptuningu to fakt, ze moc auta rosnie slicznie na calym przedziale obrotow. Np przy obrotach 2000 zamiast 11KM dostepne jest 22KM ! Zauwazylem wczoraj (po zamontowaniu obrotomierza), ze Smart "lubi mulic" na niskich obrotach przy delikatniej jezdzie. Toczas sie spokojnie przez miasto mam obroty na poziomie powiedzmy 2400 wiec w razie potrzeby naglego przyspieszenia dostepna moc to tylko ok 27KM zamiast 42KM po tuningu (opieram sie na wykresach zamieszczonych w PDFach powyzej, konkretnie dla Smarta MK2...czyli wczesny model z 599ccm).
Zobacz np na to ogloszenie na ebay. Pisza wyrasnie o krotszym czasie zmiany biegow i o przyspieszeniu od 0-100km/h w 7sekund (to pewnie wartosc zanizona albo w optymalnych warunkach) ! Co jest bardzo obiecujace w tym chiptuningu to fakt, ze moc auta rosnie slicznie na calym przedziale obrotow. Np przy obrotach 2000 zamiast 11KM dostepne jest 22KM ! Zauwazylem wczoraj (po zamontowaniu obrotomierza), ze Smart "lubi mulic" na niskich obrotach przy delikatniej jezdzie. Toczas sie spokojnie przez miasto mam obroty na poziomie powiedzmy 2400 wiec w razie potrzeby naglego przyspieszenia dostepna moc to tylko ok 27KM zamiast 42KM po tuningu (opieram sie na wykresach zamieszczonych w PDFach powyzej, konkretnie dla Smarta MK2...czyli wczesny model z 599ccm).