heh z tymi warsztatami to róznie bywa
jeden z moich klientów z Bydgoszczy oddał silnik do remontu renomowanej firmie z Poznania , renomowanej bo ponoc od 30 lat zajmują sie remontem tylko silników , efekt taki ze cena remontu najpierw miała wynieść 1200zł " bo to panie prosty silnik jak w kosiarce" , pózniej zmieniła sie na 2000 tys bo widac kosiarka jest mniej zaawansowana technologicznie a w efekcie wogóle tego silnika nie zrobili bo "niechcacy" wytaczając stara tuleje cylindrową chłopaki dowiercili sie do kanałów wodnych i do olejowego
smart ma ponoc bardzo cienka tuleje i cięzko jest ja wymienic a to i tak byłby połowiczny remont bo tłok został by stary .
To co nazywa sie remontem dołu polega na wymianie samych pierścieni , względnie wymianie tłoka na inny używany a ludziska płacą i myślą ze za 2 czy 3 tys maja nowy silnik.
Jak taki silnik ma pózniej nie brac oleju czy miec tyle mocy co nowy ?
a co do waszego tunningu to już zaczynam zgłebiac tajniki budowy silnika w smarcie takby móc go skutecznie i solidnie wyremontować,najgorszy problem to tłoki bo w Polsce i w Niemczech nie wystepują tłoki na szlif ale słyszałem ze gdzies mozna takowe nabyc .
w garażu czekaja na mnie 2 silniki na których będe sie szkolił
w razie porażki będe miał troche częsci silnikowych do odsprzedania
jeden z moich klientów z Bydgoszczy oddał silnik do remontu renomowanej firmie z Poznania , renomowanej bo ponoc od 30 lat zajmują sie remontem tylko silników , efekt taki ze cena remontu najpierw miała wynieść 1200zł " bo to panie prosty silnik jak w kosiarce" , pózniej zmieniła sie na 2000 tys bo widac kosiarka jest mniej zaawansowana technologicznie a w efekcie wogóle tego silnika nie zrobili bo "niechcacy" wytaczając stara tuleje cylindrową chłopaki dowiercili sie do kanałów wodnych i do olejowego
smart ma ponoc bardzo cienka tuleje i cięzko jest ja wymienic a to i tak byłby połowiczny remont bo tłok został by stary .
To co nazywa sie remontem dołu polega na wymianie samych pierścieni , względnie wymianie tłoka na inny używany a ludziska płacą i myślą ze za 2 czy 3 tys maja nowy silnik.
Jak taki silnik ma pózniej nie brac oleju czy miec tyle mocy co nowy ?
a co do waszego tunningu to już zaczynam zgłebiac tajniki budowy silnika w smarcie takby móc go skutecznie i solidnie wyremontować,najgorszy problem to tłoki bo w Polsce i w Niemczech nie wystepują tłoki na szlif ale słyszałem ze gdzies mozna takowe nabyc .
w garażu czekaja na mnie 2 silniki na których będe sie szkolił
w razie porażki będe miał troche częsci silnikowych do odsprzedania
Wszystkie wiadomości proszę kierować na Brzostek911@o2.pl