Ludzie, człowiek chce sam dojść przyczyny, a radzicie, żeby poszedł do sklepu...
Patrząc na zdjęcie (niewiele widać, ale prawdopodobnie styki 1 i 2) - dobrze zaznaczyłeś cewkę. Żeby sprawdzić - najprościej zetknąć dwoma dowolnymi kabelkami do akumulatora - zawsze pod ręką w aucie I nie ma wątpliwości, czy działa (na ogół ).
Ponadto obstawiam, że przekaźnik jest dobry, bo niezmiernie rzadko się psują, raczej stawiałbym na niespiętą jakąś wtyczkę, bądź brak kontaktu w kierownicy.
Patrząc na zdjęcie (niewiele widać, ale prawdopodobnie styki 1 i 2) - dobrze zaznaczyłeś cewkę. Żeby sprawdzić - najprościej zetknąć dwoma dowolnymi kabelkami do akumulatora - zawsze pod ręką w aucie I nie ma wątpliwości, czy działa (na ogół ).
Ponadto obstawiam, że przekaźnik jest dobry, bo niezmiernie rzadko się psują, raczej stawiałbym na niespiętą jakąś wtyczkę, bądź brak kontaktu w kierownicy.