heh nie ma to jak sie podroczyć
co do zaworów wydechowych to wydaje mi sie ze nie sa wykonane z gorszych materiałow niz w innych silnikach , a czy świece denso do smarta robią z plasteliny ?
nie sadze , tym bardziej ze widziałem juz oryginalne świece bez elektrod
ostatnio po raz kolejny spotkałem sie z dziwnie uszkodzonym zaworem , wytopiony kawałek grzybka , co jest ki diabeł siedzi w tych silnikach ?
czarownica na daimlera rzuciła urok ?
może jakis rozpędzony smart pochlapał jej kiecke , a jej moc była tak wielka ze fabryka sobie nie radzi
Jeden z moich wielkich nauczycieli mawiał "od wielu lat szukam zjawiska którego nie dało by sie wytłumaczyć metodami naukowymi, niestety jeszcze nie udało mi się "
idąc tym tropem przeanalizowałem infoirmacje i zauważyłem pewną zależność.
Większośc nagłych uszkodzeń zaworu lub wytopienie elektrody poprzedzone jest remontem lub wymiana turbiny.Wydajnośc turbiny jest wyższa niż 0,8 czy nawet jak to brabus kręci 1 bar , jedynym ograniczeniem górnej wartości ciśnienia jest zawór bypassu więc jak sie w odpowiednim momencie nie uruchomi to turbina ładuje więcej powietrza co w efekcie wzrasta temp spalania , na ile to czort jeden wie , ale jak tuleja cylindra czy korpus głowicy przy pomocy opływającej cieczy chłodzacej poradzi sobie z odprowadzaniem ciepła tak zawór wydechowy czy elektroda świecy rozgrzeja sie najmocniej.
więc stawiam ze bezpośrednią przyczyna uszkodzenia tych częsci jest źle wyregulowane cięgno siłownika bypassu.
co do zaworów wydechowych to wydaje mi sie ze nie sa wykonane z gorszych materiałow niz w innych silnikach , a czy świece denso do smarta robią z plasteliny ?
nie sadze , tym bardziej ze widziałem juz oryginalne świece bez elektrod
ostatnio po raz kolejny spotkałem sie z dziwnie uszkodzonym zaworem , wytopiony kawałek grzybka , co jest ki diabeł siedzi w tych silnikach ?
czarownica na daimlera rzuciła urok ?
może jakis rozpędzony smart pochlapał jej kiecke , a jej moc była tak wielka ze fabryka sobie nie radzi
Jeden z moich wielkich nauczycieli mawiał "od wielu lat szukam zjawiska którego nie dało by sie wytłumaczyć metodami naukowymi, niestety jeszcze nie udało mi się "
idąc tym tropem przeanalizowałem infoirmacje i zauważyłem pewną zależność.
Większośc nagłych uszkodzeń zaworu lub wytopienie elektrody poprzedzone jest remontem lub wymiana turbiny.Wydajnośc turbiny jest wyższa niż 0,8 czy nawet jak to brabus kręci 1 bar , jedynym ograniczeniem górnej wartości ciśnienia jest zawór bypassu więc jak sie w odpowiednim momencie nie uruchomi to turbina ładuje więcej powietrza co w efekcie wzrasta temp spalania , na ile to czort jeden wie , ale jak tuleja cylindra czy korpus głowicy przy pomocy opływającej cieczy chłodzacej poradzi sobie z odprowadzaniem ciepła tak zawór wydechowy czy elektroda świecy rozgrzeja sie najmocniej.
więc stawiam ze bezpośrednią przyczyna uszkodzenia tych częsci jest źle wyregulowane cięgno siłownika bypassu.
Wszystkie wiadomości proszę kierować na Brzostek911@o2.pl