co do swiec to NGKa mozna i niestety coraz czesciej trafiaja sie podroby!
w innym aucie (bmw) po 8tys km rozpadla mi sie swieca BRISK PREMIUM LGS (sportowa 4ro elektrodowa) i po udowodnieniu (analizy rzeczoznawcow +fotki +wyslanie do nich swiecy) dostalem tyle ile bylo na fakturze za remont silnika (ok 2.5tys pln) jako ze nie dostalem zadnego odszkodowania (np za straty moralne) pisze Wam tutaj o tym fakcie bo z tego co slyszalem to nie tylko mi sie przydazyla taka historia ze swieczkami tej firmy! co do walki o swoje to trzeba bez wzgledu na wszystko walczyc... wszyscy mi mowili ze to bez sensu bo i tak sie wypna i nic nie dostane... a jednak!
co do tego feleru z bypassem to czy montaz "blow off'a" zalatwia sprawe? bo z tego co wiem to wg tego co pisze All (wybawiciel ) to w takim wypadku blow off moglby poglebic ten efekt bo przeciez wypuszcza nadmiar powietrza ale turbina kreci sie dalej na maksa i po przepieciu na wyzszy bieg bedzie od razu mocno pompowac... z tego co wiem blow oszczedza turbo bo nie ma tzw "fali zwrotnej" powietrza ktora po zamknieciu przepustnicy uderza wyhamowujac jej lopatki..
w innym aucie (bmw) po 8tys km rozpadla mi sie swieca BRISK PREMIUM LGS (sportowa 4ro elektrodowa) i po udowodnieniu (analizy rzeczoznawcow +fotki +wyslanie do nich swiecy) dostalem tyle ile bylo na fakturze za remont silnika (ok 2.5tys pln) jako ze nie dostalem zadnego odszkodowania (np za straty moralne) pisze Wam tutaj o tym fakcie bo z tego co slyszalem to nie tylko mi sie przydazyla taka historia ze swieczkami tej firmy! co do walki o swoje to trzeba bez wzgledu na wszystko walczyc... wszyscy mi mowili ze to bez sensu bo i tak sie wypna i nic nie dostane... a jednak!
co do tego feleru z bypassem to czy montaz "blow off'a" zalatwia sprawe? bo z tego co wiem to wg tego co pisze All (wybawiciel ) to w takim wypadku blow off moglby poglebic ten efekt bo przeciez wypuszcza nadmiar powietrza ale turbina kreci sie dalej na maksa i po przepieciu na wyzszy bieg bedzie od razu mocno pompowac... z tego co wiem blow oszczedza turbo bo nie ma tzw "fali zwrotnej" powietrza ktora po zamknieciu przepustnicy uderza wyhamowujac jej lopatki..