Matekk oczywiscie, ze ta wtyczka po prostu "zwiera" odpowiednie piny...i nic wiecej. Mozna zaoszczedzic stowke i zrobic sobie zworke ze spinacza do papieru i tez bedzie dzialalo....no chyba, ze wiesz gdzie kupic wtyczki do portu ODB to mozna by rozpoczac wlasna produkcje ale podejrzewam, ze taka wtyczka nawet w PL bedzie kosztowala ponad 50zl.
Na upartego mozesz sobie podlutowac przelaczniczek do stykow 4 i 7 portu ODB i tez uzyskasz co chcesz....z tym ze jesli przelaczysz go podczas odpalonego silnika to sfajczysz sobie ECU i "zabawa" ta skonczy sie dosc kosztownie.
Kamil: kazdy Smart ma system kontroli trakcji (lepszy lub gorszy). Smart F2 MK1-MK3 maja prosty system Trust, ktory monitoruje obroty tylnych kol i w razie koniecznosci moze "odlaczyc" naped. MK4-MK6 maja Trust+ ktory procz samego odlaczenia napedu (uzywajac sprzegla) potrafi rowniez przyhamowac dane kolo, a dopiero MK7 ma prawdziwy ESP...czyli innymi slowy ESP montowany jest w F2 dopiero po roku 2003 w autkach z silnikiem 699ccm.
Na upartego mozesz sobie podlutowac przelaczniczek do stykow 4 i 7 portu ODB i tez uzyskasz co chcesz....z tym ze jesli przelaczysz go podczas odpalonego silnika to sfajczysz sobie ECU i "zabawa" ta skonczy sie dosc kosztownie.
Kamil: kazdy Smart ma system kontroli trakcji (lepszy lub gorszy). Smart F2 MK1-MK3 maja prosty system Trust, ktory monitoruje obroty tylnych kol i w razie koniecznosci moze "odlaczyc" naped. MK4-MK6 maja Trust+ ktory procz samego odlaczenia napedu (uzywajac sprzegla) potrafi rowniez przyhamowac dane kolo, a dopiero MK7 ma prawdziwy ESP...czyli innymi slowy ESP montowany jest w F2 dopiero po roku 2003 w autkach z silnikiem 699ccm.