Ja wymieniłem wszystkie filtry ,płyny eksploatacyjne i świece zaraz po zakupie (lato/jesień 2009).
1.silnik - olej Quaker State 10/40 półsyntetyk + filtr
2.skrzynia biegów - Dextron III produkcji Quakera
3.układ chłodzenia -płyn Glyco Shell
4.płyn hamulcowy Dot -4 Organika -polski
5.filtr paliwa
6.filtr kabinowy
-wszystkie filtry polskiej produkcji Filtron-a.
7.świece zapłonowe NGK BKR6EKE (6 szt).
Mimo że przebieg roczny wychodzi 7-9 kkm uważam że olej w silniku należy wymienić raz do roku i przynajmniej skontrolować i wyczyścić świece zapłonowe.
Silnik 600-ka, benzynka wymieniony został w Holandii w 2008 roku ,teraz ma przebieg ok.25kkm (nie pije grama oleju).
Smart 0,6 1999/2000
1.silnik - olej Quaker State 10/40 półsyntetyk + filtr
2.skrzynia biegów - Dextron III produkcji Quakera
3.układ chłodzenia -płyn Glyco Shell
4.płyn hamulcowy Dot -4 Organika -polski
5.filtr paliwa
6.filtr kabinowy
-wszystkie filtry polskiej produkcji Filtron-a.
7.świece zapłonowe NGK BKR6EKE (6 szt).
Mimo że przebieg roczny wychodzi 7-9 kkm uważam że olej w silniku należy wymienić raz do roku i przynajmniej skontrolować i wyczyścić świece zapłonowe.
Silnik 600-ka, benzynka wymieniony został w Holandii w 2008 roku ,teraz ma przebieg ok.25kkm (nie pije grama oleju).
Smart 0,6 1999/2000