Co do swiec to w zasadzie jest to mocno uzaleznione od stanu silnika. Ja kiedys na nowiutkich swiecach przejechalem mniej niz 1000km ! Wine za to ponosi olej w mieszance (przedostajacy sie przez turbine) i benzyna wysokooktanowa. Ta zabojcza (dla silnika) mieszanka podniosla na tyle temperature spalania, ze swiece po prostu sie usmazyly ! (TUTAJ zdjecie tloka)
Przy prawidlowo pracujacym silniku 20tys km wydaje sie sensowne.
Co do intercoolera to ja probowalem czyscic swoj ale to nie prosta sprawa. Intercooler jest szczelny/nierozbieralny. W zasadzie wewnatrz nie ma zadnego syfu (bo skad mial by sie tam wziasc skoro IC jest szczelny) poza olejem z "cieknacej" turbiny. Olej z kolei mozna usunac srodkami odtluszczajacymi i goraca woda tylko pytania po co ? Przeciez "za chwile" bedzie to samo...no chyba, ze przy okazji wymieni sie "cieknaca" turgina na jakas inna w lepszym stanie.
Przy prawidlowo pracujacym silniku 20tys km wydaje sie sensowne.
Co do intercoolera to ja probowalem czyscic swoj ale to nie prosta sprawa. Intercooler jest szczelny/nierozbieralny. W zasadzie wewnatrz nie ma zadnego syfu (bo skad mial by sie tam wziasc skoro IC jest szczelny) poza olejem z "cieknacej" turbiny. Olej z kolei mozna usunac srodkami odtluszczajacymi i goraca woda tylko pytania po co ? Przeciez "za chwile" bedzie to samo...no chyba, ze przy okazji wymieni sie "cieknaca" turgina na jakas inna w lepszym stanie.