Błędne koło Na pewno taka polityka cenowa, takie myślenie i dbanie o Klienta po sprzedaży nie spowodują żadnej zmiany w ilości sprzedawanych smartów w PL. Ale Wasz wybór - chcecie ubić markę to róbcie tak dalej. A brak w ofercie ED wynajmu baterii za miesięczną opłatą gdzie w pozostałych krajach UE jest taka opcja traktuję jako dyskryminację?
Najświeższy przykład super profesjonalnej obsługi w SC Warszawa: umawiam się na sprawdzenie amortyzatorów i pytam o koszt. 80 zł. Przyjeżdżam wypisujemy zlecenie, idziemy spisać licznik i slyszę, że 80 zł to cena netto. Oczywiście nie dałem się "naciągnąć" i przypomniałem Doradcy, że jestem klientem prywatnym czyli obowiązują mnie ceny brutto i skoro podali 80 zł to tyle jestem gotów zaplacić.
I przy okazji mój smart jest z oficjalnej dystrybucji z SC Warszawa więc mam jak najbardziej prawo do opinii jak wyżej.
Najświeższy przykład super profesjonalnej obsługi w SC Warszawa: umawiam się na sprawdzenie amortyzatorów i pytam o koszt. 80 zł. Przyjeżdżam wypisujemy zlecenie, idziemy spisać licznik i slyszę, że 80 zł to cena netto. Oczywiście nie dałem się "naciągnąć" i przypomniałem Doradcy, że jestem klientem prywatnym czyli obowiązują mnie ceny brutto i skoro podali 80 zł to tyle jestem gotów zaplacić.
I przy okazji mój smart jest z oficjalnej dystrybucji z SC Warszawa więc mam jak najbardziej prawo do opinii jak wyżej.