Mnie też nie ominął problem zacinającej się linki w drzwiach kierowcy. Rozebrałem nasmarowałem ale nic nie pomogło. Linka ogólnie w dobrym stanie ale sie zacinała.Poszukałem w necie w sklepach nowych linek i koszt mnie zszokował i postanowiłem zrobić to samemu. Wziąłem wiec klamke z linką na warsztat i wygrzebałem w szufladach z częściami do rowerów stary kawałek pancerza najlepiej jak będzie to od przerzutek shimano. Ta firma ma cienkie linki i są zblizone grubością do oryginalnej. Po oględzinach klamki przed demontażem zastanawiałem się czemu fabryka zrobiła taka krótką linkę która po zamontowaniu w drzwiach jest bardzo pozaginana. Postanowiłem dorobić dłuższą o 5cm żeby mogła przechodzić nad dolnym zaczepem od klamki a nie pod nim jak to jest oryginalnie. Ze starej linki odzyskałem ten plastik, który jest na początku przy klamce. Musiałem go troszke rozwiercić bo oryginalny pancerz ma około 3,8mm a shimano 4mm. Końcówka od linki rowerowej idealnie wchodzi w uchwyt klamki mimo że jest innego kształtu. Na końcu linki dorobiłem mała tulejke z gwintem w której zacisnąłem linke. Muszę powiedzieć że efekt mnie bardzo zadziwił bo klamka chodzi wręcz idealnie.
Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!
FAQ [450] klamka, demontaż, drzwi się nie otwierają
Ocena wątku:
Tryby wyświetlania wątku
FAQ [450] klamka, demontaż, drzwi się nie otwierają
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości