Technicznie lepiej to pospawać, zanim będą płomienie wylatywać
Problem pojawia się w momencie kiedy trzeba śruby odkręcić. Jak się urwie to kicha i kombinowanie żeby ją usunąć.
Co do fotek to czasem ludzie wklejają z netu żeby coś pokazać i nie jest to oczywiste że to własna fotka
Co do uszczelnienia żeby nie waliło olejem to trzeba źródło znaleźć- u mnie akurat EGR chlapał. U ciebie jak widzę fragment zdjęcia to na dolocie do turbiny leje, warto to umyć i uszczelnić. Pół biedy jak wychlapuje olej, gorzej jak zasysa piach do silnika.
Problem pojawia się w momencie kiedy trzeba śruby odkręcić. Jak się urwie to kicha i kombinowanie żeby ją usunąć.
Co do fotek to czasem ludzie wklejają z netu żeby coś pokazać i nie jest to oczywiste że to własna fotka
Co do uszczelnienia żeby nie waliło olejem to trzeba źródło znaleźć- u mnie akurat EGR chlapał. U ciebie jak widzę fragment zdjęcia to na dolocie do turbiny leje, warto to umyć i uszczelnić. Pół biedy jak wychlapuje olej, gorzej jak zasysa piach do silnika.
Star diagnoza trójmiasto.