Cytat:
"Problem jest tego typu ze turbina działa tylko na wcześniej rozgrzanym silniku. Wymieniony został czujnik doładowania w kolektorze SS i nadal to samo nikt mi w sumie nie potrafi pomoc z tym problemem bo auto nie wykazuje żadnych błędów na kompie."
Wszystko wskazuje na to że możesz mieć problem z tzw.wastegate czyli zaworem montowanym po gorącej stronie turbiny, który kontroluje ciśnienie doładowania.
Gdy ciśnienie w dolocie osiągnie odpowiednią wartość wastegate otwiera się i nadmiar spalin kierowany jest z powrotem do wydechu z pominięciem turbiny. Pozwala to utrzymać odpowiednie ciśnienie doładowania.
Sam zawór może się przycinać ,może być uszkodzony siłownik zaworu albo gumowy wężyk który odpowiada za jego sterowanie.
W moim podobne objawy powodował właśnie ten wężyk.
Zapoznaj się też z tym:
http://www.evilution.co.uk/index.php?id=581
"Problem jest tego typu ze turbina działa tylko na wcześniej rozgrzanym silniku. Wymieniony został czujnik doładowania w kolektorze SS i nadal to samo nikt mi w sumie nie potrafi pomoc z tym problemem bo auto nie wykazuje żadnych błędów na kompie."
Wszystko wskazuje na to że możesz mieć problem z tzw.wastegate czyli zaworem montowanym po gorącej stronie turbiny, który kontroluje ciśnienie doładowania.
Gdy ciśnienie w dolocie osiągnie odpowiednią wartość wastegate otwiera się i nadmiar spalin kierowany jest z powrotem do wydechu z pominięciem turbiny. Pozwala to utrzymać odpowiednie ciśnienie doładowania.
Sam zawór może się przycinać ,może być uszkodzony siłownik zaworu albo gumowy wężyk który odpowiada za jego sterowanie.
W moim podobne objawy powodował właśnie ten wężyk.
Zapoznaj się też z tym:
http://www.evilution.co.uk/index.php?id=581