Witam,
zakładając czysty EGR to dopływ powrotny spalin zajmuje jakieś 20-25% (nie mierzyłem, z pamięci odległej piszę) Ta mufka kolegi pewnie 5% zabiera z przekroju przepływu. Też jestem zwolennikiem na "maksa" ale jako człowiek nie posiadający kolana stwierdziłem, i podkreślam,że wiem, że dla samochodu mojej żony lepszy jest wstawiony i działający egr (zaślepiony oczywiście) niż przepływ powietrza baz EGR, ze źle rurą tak wygięta, żę przepływ powietrza na poziomie pewnie 20%. A nie chciałem niszczyć ori dopływu do EGR bo tak mam i lubię. Także jakby co winszuję poprawy osiągów i zrób testy
pozdro
chris1796
zakładając czysty EGR to dopływ powrotny spalin zajmuje jakieś 20-25% (nie mierzyłem, z pamięci odległej piszę) Ta mufka kolegi pewnie 5% zabiera z przekroju przepływu. Też jestem zwolennikiem na "maksa" ale jako człowiek nie posiadający kolana stwierdziłem, i podkreślam,że wiem, że dla samochodu mojej żony lepszy jest wstawiony i działający egr (zaślepiony oczywiście) niż przepływ powietrza baz EGR, ze źle rurą tak wygięta, żę przepływ powietrza na poziomie pewnie 20%. A nie chciałem niszczyć ori dopływu do EGR bo tak mam i lubię. Także jakby co winszuję poprawy osiągów i zrób testy
pozdro
chris1796