(01.08.2019, 09:05)sewcio napisał(a): Ja się już pogubiłem w tych Waszych dyskusjach... Zaślepiony EGR? Myślałem, że EGR się usuwa i w zamian wstawia tam kawałek prostej rury, a zamiast zaworu EGR wpinamy do wiązki emulator, który udaje usunięty zawór. Tak? Czy coś źle rozumiem i obwd-crash ma usunięty zawór EGR i zaślepioną tę grubą rurę i spaliny nie lecą do intercoolera...?? To chyba niemożliwe...Można tylko zaślepic ale trzeba wpuszczać zebrany olej...
Co do odmy, to może ktoś wstawi dokładne zdjęcia, co można zaślepić, a co nie. Tam są jakieś 2 rurki, czy jedna? U mnie na pewno idzie jakaś rurka, która wchodzi do głównej rury dolotowej , która jest wpięta z jednej strony do obudowy filtra powietrza, a z drugiej do turbiny. Na wejściu tej rurki do rury dolotowej jest mocno zaolejone... To tę rurkę się likwiduje i zaślepia wejście do rury dolotowej turbo?? Co z drugim końcem tej rurki? Skąd ona wychodzi? Czy tam też trzeba coś zaślepić, czy nie wolno i trzeba tę rurkę włożyć do jakiejś butelki z otworem, żeby opary miały gdzie uchodzić?
Jakby ktoś raz a dobrze wszystko pokazał i opisał, ze zdjęciami dokładnymi, to temat wreszcie by się skończył.
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
Smart 450 cdi cabrio