Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!

Demontaż zawór EGR - usunięcie na stałe by Łysy

Ocena wątku:
  • 2 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tryby wyświetlania wątku
Demontaż zawór EGR - usunięcie na stałe by Łysy
 sewcio 
(01.08.2019, 09:22)obwd-crash napisał(a):
(01.08.2019, 09:05)sewcio napisał(a): Ja się już pogubiłem w tych Waszych dyskusjach... Zaślepiony EGR? Myślałem, że EGR się usuwa i w zamian wstawia tam kawałek prostej rury, a zamiast zaworu EGR wpinamy do wiązki emulator, który udaje usunięty zawór. Tak? Czy coś źle rozumiem i obwd-crash ma usunięty zawór EGR i zaślepioną tę grubą rurę i spaliny nie lecą do intercoolera...?? To chyba niemożliwe...
Co do odmy, to może ktoś wstawi dokładne zdjęcia, co można zaślepić, a co nie. Tam są jakieś 2 rurki, czy jedna? U mnie na pewno idzie jakaś rurka, która wchodzi do głównej rury dolotowej , która jest wpięta z jednej strony do obudowy filtra powietrza, a z drugiej do turbiny. Na wejściu tej rurki do rury dolotowej jest mocno zaolejone... To tę rurkę się likwiduje i zaślepia wejście do rury dolotowej turbo?? Co z drugim końcem tej rurki? Skąd ona wychodzi? Czy tam też trzeba coś zaślepić, czy nie wolno i trzeba tę rurkę włożyć do jakiejś butelki z otworem, żeby opary miały gdzie uchodzić?
Jakby ktoś raz a dobrze wszystko pokazał i opisał, ze zdjęciami dokładnymi, to temat wreszcie by się skończył.

Ma wymontowany EGR i wpięty emulator, założoną rurę jak przedstawił to Łysy13, zaślepiony otwór w turbo/kolektorze jakim doprowadzane były rurką spaliny do EGR.
Odma od dłuższego czasu bez separatora - był przez prawie 100 tys. km. Teraz podłączona oryginalnie do rury dolotu powietrza, między filtrem a turbo.
Szkoda było zabawy z wylewaniem oleju etc., prościej co jakiś czas wyjąć czujnik temperatury z intercoolera i "przedmuchać" na pracującym silniku - nagromadzony w chłodnicy olej sam pięknie wyleci Wink

Rozumiem. To znaczy, że ja mam dokładnie, jak u Ciebie - EGR zastąpiony rurą + usunięta metalowa rurka doprowadzająca spaliny do EGR i to miejsce zaślepione przy turbinie, a wąż od odmy oryginalnie założony do rury dolotu powietrza (tam gdzie to zaolejenie jest naokoło), no i zainstalowany emulator. To może u mnie wcale nie ma zmienionej mapy, tylko tak, jak Łysy mówi, że po tym zabiegu Smarcik jeździ, jakby mu 100kg z bagażnika odjęto. To ja sobie nie wyobrażam, jak dobrze musi jeździć cdi, który ma wgraną mapę na 59KM... Jak można sprawdzić, czy została wgrana jakaś inna mapa? Tylko hamownia?
 Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
RE: Demontaż zawór EGR - usunięcie na stałe by Łysy - przez sewcio - 01.08.2019, 12:24

Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  [450] Emulator EGR -CDI ŁYSY13 165 126.368 11.06.2023, 20:55
Ostatni post: berthold61
  ROZGAŁĘŹNIK ZAPALNICZKI NA STAŁE 54adams 6 4.991 26.09.2014, 10:49
Ostatni post: spysiu92
  [450] Demontaż EGR ŁYSY13 2 3.877 01.11.2012, 22:28
Ostatni post: ŁYSY13
  [450] Zawór upustowy blow off 10 13.812 26.09.2008, 12:11
Ostatni post: kamill



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 5 gości



Menu