(01.08.2019, 09:22)obwd-crash napisał(a):(01.08.2019, 09:05)sewcio napisał(a): Ja się już pogubiłem w tych Waszych dyskusjach... Zaślepiony EGR? Myślałem, że EGR się usuwa i w zamian wstawia tam kawałek prostej rury, a zamiast zaworu EGR wpinamy do wiązki emulator, który udaje usunięty zawór. Tak? Czy coś źle rozumiem i obwd-crash ma usunięty zawór EGR i zaślepioną tę grubą rurę i spaliny nie lecą do intercoolera...?? To chyba niemożliwe...
Co do odmy, to może ktoś wstawi dokładne zdjęcia, co można zaślepić, a co nie. Tam są jakieś 2 rurki, czy jedna? U mnie na pewno idzie jakaś rurka, która wchodzi do głównej rury dolotowej , która jest wpięta z jednej strony do obudowy filtra powietrza, a z drugiej do turbiny. Na wejściu tej rurki do rury dolotowej jest mocno zaolejone... To tę rurkę się likwiduje i zaślepia wejście do rury dolotowej turbo?? Co z drugim końcem tej rurki? Skąd ona wychodzi? Czy tam też trzeba coś zaślepić, czy nie wolno i trzeba tę rurkę włożyć do jakiejś butelki z otworem, żeby opary miały gdzie uchodzić?
Jakby ktoś raz a dobrze wszystko pokazał i opisał, ze zdjęciami dokładnymi, to temat wreszcie by się skończył.
Ma wymontowany EGR i wpięty emulator, założoną rurę jak przedstawił to Łysy13, zaślepiony otwór w turbo/kolektorze jakim doprowadzane były rurką spaliny do EGR.
Odma od dłuższego czasu bez separatora - był przez prawie 100 tys. km. Teraz podłączona oryginalnie do rury dolotu powietrza, między filtrem a turbo.
Szkoda było zabawy z wylewaniem oleju etc., prościej co jakiś czas wyjąć czujnik temperatury z intercoolera i "przedmuchać" na pracującym silniku - nagromadzony w chłodnicy olej sam pięknie wyleci
Rozumiem. To znaczy, że ja mam dokładnie, jak u Ciebie - EGR zastąpiony rurą + usunięta metalowa rurka doprowadzająca spaliny do EGR i to miejsce zaślepione przy turbinie, a wąż od odmy oryginalnie założony do rury dolotu powietrza (tam gdzie to zaolejenie jest naokoło), no i zainstalowany emulator. To może u mnie wcale nie ma zmienionej mapy, tylko tak, jak Łysy mówi, że po tym zabiegu Smarcik jeździ, jakby mu 100kg z bagażnika odjęto. To ja sobie nie wyobrażam, jak dobrze musi jeździć cdi, który ma wgraną mapę na 59KM... Jak można sprawdzić, czy została wgrana jakaś inna mapa? Tylko hamownia?