Witam Panowie.
Jestem świeżym posiadaczem cdi z 2000r.. właśnie wyjmowałem skrzynię żeby aby sprawdzić sprzęgło i ...
No i narobiłem sobie tez kłopotu. Po poskładaniu uruchomiłem silnik bez podłączonego elektrycznie EGRu i silnik przeszedł w tryb awaryjny.
Podłączyłem wtyczkę EGR, ale tryb awaryjny został. Czy błąd taki da się skasować bez podłączania pod komputer?
Czy błąd EGR powinni się kasować po wyłączeniu stacyjki , czy może po odłączeniu akumulatora?
Gdzie mogłem coś źle poskładać? źle podłączyć instalację i dlatego cały czas mam tryb awaryjny?
Pozdrawiam.
Jestem świeżym posiadaczem cdi z 2000r.. właśnie wyjmowałem skrzynię żeby aby sprawdzić sprzęgło i ...
No i narobiłem sobie tez kłopotu. Po poskładaniu uruchomiłem silnik bez podłączonego elektrycznie EGRu i silnik przeszedł w tryb awaryjny.
Podłączyłem wtyczkę EGR, ale tryb awaryjny został. Czy błąd taki da się skasować bez podłączania pod komputer?
Czy błąd EGR powinni się kasować po wyłączeniu stacyjki , czy może po odłączeniu akumulatora?
Gdzie mogłem coś źle poskładać? źle podłączyć instalację i dlatego cały czas mam tryb awaryjny?
Pozdrawiam.