Cytat:Poza tym gdyby było coś z przewodami lub układem zapłonowym to mając doświadczenia z innymi autami wiem ze przerywaloby bez znaczenia na którym biegu jade i czy daje gaz do dechy czy nie.
A czy masz doswiadczenie z silnikami turbodoladowanymi ?! Tutaj sytacja wyglada inaczej niz w wolnossacych. Dajac gaz do dech turbina momentalnie doladowuje 0.8Bar'a czyli doslownie wtlacza powietrze do cylindrow. ECU odpowiednio dozuje ilosc paliwa do tej ilosci wtloczonego powietrza. Przy takim cisnieniu mieszanki w cylindrach iskra nie przeskakuje juz tak swobobnie wiec nie pisz mi tutaj prosze, ze uklad zaplonowy nie ma nic z tym wspolnego.
Stare swiece, kable WN lub cos z cewkami bedzie sie wlasnie tak objawialo....
Przy zbyt niskim cisnieniu paliwa (lub uszkodzonych/zanieczyszczonych wtryskiwaczach) ECU nie bedzie w stanie dozowac odpowiednio paliwa w stosunku to podanego przez turbine powietrza przez co mieszanka zrobi sie uboga co z kolei zaowocuje momentalnym obnizeniem cisnienia z turbiny...i stad wlasnie szarpanie.
Jesli jednak to nie ma miejsca u Ciebie to nie wiem czy ktos bedzie w stanie tutaj pomoc...podjedz do mechanika ktory ma kompa, wepnie sie auto i prawde ci powie...