Taki silnik prądu stałego przy ruszaniu pobiera duży prąd więc zastanawiałem się czy nie dojdzie tu do jakiejś usterki. W tym przypadku stosowanie wielostopniowej skrzyni biegów jest konieczne, ale ciekawi mnie czy kolega pomyślał nad jakimś układem mierzącym prąd i układem elektronicznym który redukuje bieg w razie nadmiernego przeciążenia. Jak to jest przy ruszaniu pod górkę? Układ elektroniczny ma przecież jakieś nieprzekraczalne parametry graniczne które trzeba kontrolować. Czy kolega zastosował jakiś komputer pokładowy który mierzy na bieżąco napięcie, temperaturę akumulatorów czy silnika? Czy kolega posiada komputer mierzący prędkość aktualną i przelicza ją na dystans możliwy do przebycie na podstawie pobieranego prądu? Może coś jest w planach?
Ja sobie nie pozwolę na budowę elektrycznego pojazdu po za co najwyżej rowerem bo nie mam na to czasu, ale będę wiernie kibicował czekając na dopieszczoną wersję finalną.
Ja sobie nie pozwolę na budowę elektrycznego pojazdu po za co najwyżej rowerem bo nie mam na to czasu, ale będę wiernie kibicował czekając na dopieszczoną wersję finalną.
Star diagnoza trójmiasto.