Cześć
jestem na etapie szukania autka dla syna na kat. B1
Przepisy, które weszły od stycznia 2013, właściwie zniechęcają do przeróbki smarta do wagi 550 kg.
Zainteresowałem się rometem 4e http://www.4e.romet.pl/ ,zwlaszcza, że w Poznaniu jest możliwość jazdy testowej.
Po jej odbyciu i stwierdzeniu w dowodzie kategorii L7e, skłaniam się do zakupu tego pojazdu w cenie 28.000 pln netto
Jeździ jak taczka, ale .. jest elektryczny i na warunki zimowe, przejeżdza wg. dystrybutora, ponad 100 km.
W leasingu na 4-5 lat zapłacę miesięcznie 600 pln, paliwo prawie za darmo
Max prędkość jaką uzyskałem to 65 km, jeździ naprawdę cicho i elastycznie, w dodatku ze wzg. na dwa miejsca (chociaż ma pięć drzwi) , bagażnik jest imponujący
Jeżeli kombinujesz z elektryką do smarta, sugeruję jazdę testową i podgląd na wszystkie podzespoły
pozdrawiam i trzymam kciuki
Piotr
jestem na etapie szukania autka dla syna na kat. B1
Przepisy, które weszły od stycznia 2013, właściwie zniechęcają do przeróbki smarta do wagi 550 kg.
Zainteresowałem się rometem 4e http://www.4e.romet.pl/ ,zwlaszcza, że w Poznaniu jest możliwość jazdy testowej.
Po jej odbyciu i stwierdzeniu w dowodzie kategorii L7e, skłaniam się do zakupu tego pojazdu w cenie 28.000 pln netto
Jeździ jak taczka, ale .. jest elektryczny i na warunki zimowe, przejeżdza wg. dystrybutora, ponad 100 km.
W leasingu na 4-5 lat zapłacę miesięcznie 600 pln, paliwo prawie za darmo
Max prędkość jaką uzyskałem to 65 km, jeździ naprawdę cicho i elastycznie, w dodatku ze wzg. na dwa miejsca (chociaż ma pięć drzwi) , bagażnik jest imponujący
Jeżeli kombinujesz z elektryką do smarta, sugeruję jazdę testową i podgląd na wszystkie podzespoły
pozdrawiam i trzymam kciuki
Piotr