Boli mnie ucho i ręka od trzymania telefonu więc zamieszczam post by każdy mógł samemu sobie sprawdzic czy siłownik działa , niestety samo sprawdzenie ze mechznicznie jest sprawny nie daje 100% pewności ze brak uszkodzenia w tym rejonie .Jeśli okaze sie ze siłownik pracuje tzn gdy na chwile podłaczyny zasilanie w miejscu gdzie sa widoczne grubsze 2 żółte przewody to siłownik powinien sie wysunąc , gdy zmianimy polaryzacje to sie svchowa ale uwaga - ggy po schowaniu się bolca po odłączeniu przewodów odskoczy do pozycji 1 czy wysunie sie to nic nie szkodzi , gdy się prezytrzyma ok 1 sekunde zasilanie dłużej to pozostanie na miejscu .
Same czujniki nie ulegaja uszkodzeniu jedynie zawilgoceniu .
Często przełamuja sie przewody zwłąszcza te cienkie zazwyczaj w \CDI kach gdzie wibracje są większe niz w benzynie .
mam nadzieje ze ta instrukcja pozwoli przynajmniej wykluczyć lub ustalic uszkodzenie elementu wykonawczego.
Same czujniki nie ulegaja uszkodzeniu jedynie zawilgoceniu .
Często przełamuja sie przewody zwłąszcza te cienkie zazwyczaj w \CDI kach gdzie wibracje są większe niz w benzynie .
mam nadzieje ze ta instrukcja pozwoli przynajmniej wykluczyć lub ustalic uszkodzenie elementu wykonawczego.
Wszystkie wiadomości proszę kierować na Brzostek911@o2.pl