Wlasnie dzis dotarl do mnie regulator cisnienia paliwa.
Standardowe regulatory w smarcie to te same co w audi TT. W momencie kiedy uzytkownicy tetetek zaczeli grzebac w poprawianiu osiagow ,uzytkownicy smartow poszli za ciosem i zaczeli robic to samo. Dlatego dzis zagoscil w moim kopytku.
Juz zamontowany. Montaz 2 min. a efekt niesamowity. Autko szybciej wchodzi na obroty. Kolejny atut dla smartow po zmianie mapy silnika.
Standardowy regulator podaje cisnienie o wartosci 3.8 bara. Moj zamiennik to 4.0 bara.
Tak niewiele a jednak cieszy.
http://tiny.pl/hgfxb
Standardowe regulatory w smarcie to te same co w audi TT. W momencie kiedy uzytkownicy tetetek zaczeli grzebac w poprawianiu osiagow ,uzytkownicy smartow poszli za ciosem i zaczeli robic to samo. Dlatego dzis zagoscil w moim kopytku.
Juz zamontowany. Montaz 2 min. a efekt niesamowity. Autko szybciej wchodzi na obroty. Kolejny atut dla smartow po zmianie mapy silnika.
Standardowy regulator podaje cisnienie o wartosci 3.8 bara. Moj zamiennik to 4.0 bara.
Tak niewiele a jednak cieszy.
http://tiny.pl/hgfxb