Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!

Remapowanie...zrob to sam :)

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tryby wyświetlania wątku
Remapowanie...zrob to sam :)
#1
 waflo 
Na evilution jest wlasnie swierzy opis jak wykonac remowanie wlasnorecznie:
http://evilution.co.uk/index.php?page=mo...electrical

Znalazem, zestaw dwoch KWP2000 w cenie okolo 300zl z przesylka. Jesli jest ktos chetny na zakup jednego z tych interfejsow to prosze o info...
 Odpowiedz
#2
 Gość 
Waflo, czy na pewno jest w liscie sterownik do 600 -ki ? Ja w sobotę chciałem się tym wspomóc , ale znalazłem tylko cdi oraz 700.
 Odpowiedz
#3
 All-capone 
moge mieć program do cdi na 54 koni
w cdi mimo tej samej mocy (seria 40 koni) występują 3 rózne cody.


Wszystkie wiadomości proszę kierować na  Brzostek911@o2.pl 
 Odpowiedz
#4
 waflo 
Mirek napisalem maila do goscia co sprzedaje te interfejsy aby sprawdzil w programie czy jest obsluga Smarta 599ccm. Wyslalem tez zapytanie do autora tekstu na evilution. Dam znac jak otrzymam odpowiedzi...

W miedzyczasie szukam w sieci programu KWP2000. Dotychczas znalazlem dukumentacje do programu, a w niej ropzpiske gniazd ODB w Smarcie (nie jest napisane jaki konkretnie model Smarta)...
 Odpowiedz
#5
 waflo 
Sprzedawca interfejsu (z Allegro) odpisal i mowi ze Smarta 599ccm nie ma na liscie obslugiwanych pojazdow (list tutaj: http://www.diagsystem.com/product_info.p...dba7d48e5b ) ale mimo wszystko twierdzi, ze fejs powinien dzialac.

Sprawdzilem w programie KWP2000 i jest tam plik nazwany MCC SMART euro2/3...domyslam sie, ze to wlasnie dla wspomnianych benzynowek....

Pogrzebalem troche w sieci. Znalazlem info, ze Fortwo od roku 2000 na bank dzialaja na protokole KWP2000 (od modelu MK4) tak, ze wszystkie nowsze benzynowki da rade w ten sposob przerobic. W MK4 wymieniono ECU (na nowszy z Trust+).

Co do Smartow MK1-MK3 to wyglada, ze Mercedes stosowal w tych latach tylko protokol ISO9141-2, wnosze wiec, ze wczesne Smarty komunikuja sie wlasnie za pomoca tego protokolu (wiec nie beda dzialac na KWP2000).
Mimo wszystko na rynku jest sporo interfejscow dzialajacych na protokole ISO9141-2 wiec teoretycznie powinny one dzialac...


Wciaz czekam na odzew z evilution...

p.s. Przy okazji znalazlem troche interfejsow na bluetooth i softwaru dla przenosnych urzadzen PDA. Oczywiscie ten sam software mozna wykorzystac z interfejscem serialowym wykonujac odpowiedni kabel do wlasnego PDA.

[Obrazek: Sensors-1.gif]
 Odpowiedz
#6
 Gość 
Chłopaki myślałem, do tej pory, że coś znam się na samochodach ale z Waszych postów nic nie "kumam". Tytuł mi coś mówi ale reszta jest zagadką. Wytłumaczcie mi to proszę, czy chodzi o wgranie nowego programu do sterowania silinikiem w celu polepszenia osiągów??
 Odpowiedz
#7
 waflo 
Dobra dobrze by bylo podsumowac ten temat.
KWP2000 dziala w Smartach produkowanych od pazdziernika 2000r (czyli MK4 i nowsze). W starszych Smartach niestety nie dziala.
Niestety mimo wielu prob nie udalo mi sie znalezc nikogo kto wie jakim interfejsem obsluzyc MK1-MK3...chodz taki interfejs zapewne istnieje skoro w UK oferuje sie re-mapowanie z dojazdem do klienta...

Marcinek poszukaj w sieci na temat chiptuningu. Ponizej masz linka dla poczatkujacych:
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic222054-0.html
http://wasze.motofakty.pl/artykul/wtrysk...owych.html

[Obrazek: 45392d7ae12dd_d.jpeg]
 Odpowiedz
#8
 Gość 
Dzięki waflo. Co nieco przejaśniało...
 Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości



Menu