Przez pewien czas myślałem, że problemem jest maglownica, ale dzisiaj podniosłem przód auta i zauważyłem, że na krzyżaku przed maglownicą jest dość duży luz. Na kierownicy objawia się to luzem przy kręceniu. Luz jest także wyczuwalny podczas przekręcania krzyżaka ręką.
Podczas jazdy słychać jakieś stuki. Nie wiem czy to z tego krzyżaka ponieważ do wymiany są amortyzatory przednie - także mają jakieś dziwne luzy na górnym mocowaniu. Nie wiem czy to normalne, ale gdy na podniesionym przodzie ruszałem na kołami góra-dół (zwłaszcza lewym) ruszały się także dość znacznie mocowania górne amortyzatorów.
Czy może ktoś wie czy można wymienić sam krzyżak - ten dolny od strony maglownicy?
Cała kolumna kierownicza (nowa) jest bardzo droga - używanych nie widziałem.
Podczas jazdy słychać jakieś stuki. Nie wiem czy to z tego krzyżaka ponieważ do wymiany są amortyzatory przednie - także mają jakieś dziwne luzy na górnym mocowaniu. Nie wiem czy to normalne, ale gdy na podniesionym przodzie ruszałem na kołami góra-dół (zwłaszcza lewym) ruszały się także dość znacznie mocowania górne amortyzatorów.
Czy może ktoś wie czy można wymienić sam krzyżak - ten dolny od strony maglownicy?
Cała kolumna kierownicza (nowa) jest bardzo droga - używanych nie widziałem.