Smart został skonstruowany jako ekonomiczny samochód miejski.
Zastosowana w nim skrzynia biegów nie jest przeznaczona do ścigania się więc działa jak działa ale jest szybsza niż kombinacja: kierowca zmieniający biegi w samochodzie ze skrzynią mechaniczną.
Odczuwalne przez kierowcę przyhamowanie wynika z faktu, że kierowca nie zmienia sam biegu tylko robi to za niego "elektro-mechanika". To to samo jak odczuwanie zmian biegów przez pasażerów. Efekt ten potęgują, "krótkie" niskie biegi.
Rozumiem chęć skrócenia czasów zmiany biegów u posiadaczy roadsterów, jest to w końcu samochód "sportowy" .
Zauważył to także producent i w fabrycznym oprogramowaniu skrzyni z 2005 roku zmiany te są podobno szybsze (nie mogę potwierdzić bo sam jeszcze nie zrobiłem update-u).
pozdrawiam
smart452
Zastosowana w nim skrzynia biegów nie jest przeznaczona do ścigania się więc działa jak działa ale jest szybsza niż kombinacja: kierowca zmieniający biegi w samochodzie ze skrzynią mechaniczną.
Odczuwalne przez kierowcę przyhamowanie wynika z faktu, że kierowca nie zmienia sam biegu tylko robi to za niego "elektro-mechanika". To to samo jak odczuwanie zmian biegów przez pasażerów. Efekt ten potęgują, "krótkie" niskie biegi.
Rozumiem chęć skrócenia czasów zmiany biegów u posiadaczy roadsterów, jest to w końcu samochód "sportowy" .
Zauważył to także producent i w fabrycznym oprogramowaniu skrzyni z 2005 roku zmiany te są podobno szybsze (nie mogę potwierdzić bo sam jeszcze nie zrobiłem update-u).
pozdrawiam
smart452