Błąd kolego. Model Accord COUPE w wersji USDM jak i EUDM (Ameryka i Europa) był produkowany tylko i wyłącznie w USA - "Honda of America". Mi akurat nie przeszkadza spalanie 10,5-11 w mieście przy szybkiej jeździe na automacie kiedy manual brał do 9,5 a jakieś 11 przy ostrym ciśnieniu...
Była też wersja JDM na rynek japoński i tylko w Japonii klepana jako Acura.
Jeśli chodzi o DSG lub skrzynie bezstopniowe to wiem jakie uzyskały wyniki. Obie mają swoje plusy i minusy. Ich minusem jest brak możliwości naprawy. W grę wchodzi tylko wymiana a przecież o to chodzi koncernom. Tak samo jest w samochodach typu SUV z tym śmiesznym układem wielopłytkowym imitującym prawdziwą skrzynię rozdzielczą do 4x4. Rozwiązanie okazało się kilka razy tańsze (też wymienne w całości) od mechanicznego ale to pociągnęło za sobą trwałość i skuteczność.
Była też wersja JDM na rynek japoński i tylko w Japonii klepana jako Acura.
Jeśli chodzi o DSG lub skrzynie bezstopniowe to wiem jakie uzyskały wyniki. Obie mają swoje plusy i minusy. Ich minusem jest brak możliwości naprawy. W grę wchodzi tylko wymiana a przecież o to chodzi koncernom. Tak samo jest w samochodach typu SUV z tym śmiesznym układem wielopłytkowym imitującym prawdziwą skrzynię rozdzielczą do 4x4. Rozwiązanie okazało się kilka razy tańsze (też wymienne w całości) od mechanicznego ale to pociągnęło za sobą trwałość i skuteczność.