Cześć,
ponieważ chcę zmienić przednie postojówki W5W na LEDy, mam pytanie o to, czy muszą to byś diody z układem can bus, który jest oferowany jako zabezpieczenie przed wykryciem przepalonej żarówki?
Wiem, że kierunkowskaz daje znak, że się przepalił, nie wiem czy podobnie jest ze światłami postojowymi w Roadsterze (przepalenie drogowych np. nie jest sygnalizowane w żaden sposób)?
Co prawda, nie lubię niebieskiego odcieniu w LEDach, ale te na układach 5730 powinny już świecić cieplej. Standardowe żarówki W5W są natomiast zbyt żółte i kiepsko to wygląda w komplecie ze standardowymi światłami drogowymi w Roadsterze. Mam tylko nadzieję, że LEDy 5730 zbyt mocno nie przegonią drogowych w swej zimniejszej barwie tak, że te drogowe zaczną być zbyt żółte.
Dorzucam porównanie tanich 5050 z nowszymi układami 5730:
https://www.youtube.com/watch?v=MX_jTTnXFLY
Widzę też, że i H7 robią już na LEDach, ale to temat na kiedy indziej.
Z góry dzięki za odpowiedź.
Pozdrawiam!
ponieważ chcę zmienić przednie postojówki W5W na LEDy, mam pytanie o to, czy muszą to byś diody z układem can bus, który jest oferowany jako zabezpieczenie przed wykryciem przepalonej żarówki?
Wiem, że kierunkowskaz daje znak, że się przepalił, nie wiem czy podobnie jest ze światłami postojowymi w Roadsterze (przepalenie drogowych np. nie jest sygnalizowane w żaden sposób)?
Co prawda, nie lubię niebieskiego odcieniu w LEDach, ale te na układach 5730 powinny już świecić cieplej. Standardowe żarówki W5W są natomiast zbyt żółte i kiepsko to wygląda w komplecie ze standardowymi światłami drogowymi w Roadsterze. Mam tylko nadzieję, że LEDy 5730 zbyt mocno nie przegonią drogowych w swej zimniejszej barwie tak, że te drogowe zaczną być zbyt żółte.
Dorzucam porównanie tanich 5050 z nowszymi układami 5730:
https://www.youtube.com/watch?v=MX_jTTnXFLY
Widzę też, że i H7 robią już na LEDach, ale to temat na kiedy indziej.
Z góry dzięki za odpowiedź.
Pozdrawiam!