Stało się, w garażu stoi Smark
Po kilkugodzinnej akcji u polecanego sprzedawcy w Legnicy kupiliśmy egzemplarz z 2000 roku z przebiegiem 200.000 km.
Silnik suchy, odpala bez problemu, nie wydaje niepokojących odgłosów. Przy odpaleniu na zimnym poleciała mała czarna chmurka, ale po chwili spaliny czyste.
Olej wymieniony 15.000 km temu i był nieco ponad minimum, więc dolałem (zgodnie z emblematem z wymiany - 5W30).
Z racji tego, że wolę zapobiegać niż leczyć, podpowiedzcie na co zwrócić uwagę przy takim przebiegu. Na pewno chce jechać do serwisu na wymianę oleju i filtrów.
Do tego nie działa klima, tzn po włączeniu spadają obroty i słychać, że się załączyły mechanizmy, ale powietrze zimne nie leci. Jechać lepiej do serwisu smarta, czy do dobrego serwisu od klimatyzacji - nie wiem, czy w Smarcie jest coś niestandardowego.
Przy okazji - przycisk klimy mogę nacisnąć trzy razy, wyłączony, włączony jedna kontrolka albo włączony dwie kontrolki - to regulacja klimy, czy jak?
Pozdrawiam
Po kilkugodzinnej akcji u polecanego sprzedawcy w Legnicy kupiliśmy egzemplarz z 2000 roku z przebiegiem 200.000 km.
Silnik suchy, odpala bez problemu, nie wydaje niepokojących odgłosów. Przy odpaleniu na zimnym poleciała mała czarna chmurka, ale po chwili spaliny czyste.
Olej wymieniony 15.000 km temu i był nieco ponad minimum, więc dolałem (zgodnie z emblematem z wymiany - 5W30).
Z racji tego, że wolę zapobiegać niż leczyć, podpowiedzcie na co zwrócić uwagę przy takim przebiegu. Na pewno chce jechać do serwisu na wymianę oleju i filtrów.
Do tego nie działa klima, tzn po włączeniu spadają obroty i słychać, że się załączyły mechanizmy, ale powietrze zimne nie leci. Jechać lepiej do serwisu smarta, czy do dobrego serwisu od klimatyzacji - nie wiem, czy w Smarcie jest coś niestandardowego.
Przy okazji - przycisk klimy mogę nacisnąć trzy razy, wyłączony, włączony jedna kontrolka albo włączony dwie kontrolki - to regulacja klimy, czy jak?
Pozdrawiam