Oczywiscie All, ze moge potwierdzic dzialanie ceramizera. Jak piszesz oczekiwanie cudow jest tutaj nie na miejscu, ale ten srodek faktycznie potrafi uszczelnic drobne rysy w gladziach cylindrow (co potwierdzaja testy kompresji)...oraz ogolnie zmniejsza tarcia wewnatrz silnika.
Co prawda w przypadku Smarta poprawe w pracy silnika widac glownie podczas gwaltownych przyspieszen. Wyraznie widac, ze auto lepiej sie zbiera, ma po prostu lepszego kopa. Nie odnotowalem natomiast spadku apetytu na paliwo Na moja ocene tego srodka pozytywnie wplynal jeszcze jeden istotny aspekt dotyczacy konkretnie mojego silnika, ale nie chce sie tutaj rozpisywac, bo aby dokladnie to wytlumaczyc potrzebowal bym dwie strony maszynopisu. W skrocie powiem, ze ma to zwiazek z dwiema roznymi polowkami bloku silnika i "szumem" panewek na korbie...
Testowalem ceramizer rowniez w innych autach (z silnikiem 2.0l) i tutaj poprawa jest o wiele bardziej widoczna. Juz nawet na wolnych obrotach silnik zdaje sie pracowac jakby "rowniej"...bardziej gladko. 16to zaworowka w dolnym zakresie obrotow zbiera sie wyraznie lepiej (powyzej 4tys nie widac zadnej roznicy).
Ktos, kiedys na forum pisal o ceramizerach firmy XADO. Przygladnelem sie blizej ofercie tej firmy i okazuje sie, ze oni produkuja rowniez paste ktora aplikuje sie "na otwartym silniku" (a nie dolewa do oleju).
Ogolnie, ja jestem nastawiony pozytywnie do samego pomyslu stosowania ceramiku w silnikach. Irytuja mnie natomiast durne porownania ceramizera do srodkow typu motodoktor itp. Jedyne co laczy te srodki to sposob aplikacji...
Trzeba stwierdzic jasno, ze to zaden srodek cud, zastepujacy remonty silnika, szlify i inne sposoby naprawcze. To po prostu srodek zmniejszajacy tarcie w silniku i potrafiacy uzupelnic DROBNE ubytki powierzchni metalowych...nic wiecej.
http://www.xado.co.uk/engine_treatment_o...itives.htm
Co prawda w przypadku Smarta poprawe w pracy silnika widac glownie podczas gwaltownych przyspieszen. Wyraznie widac, ze auto lepiej sie zbiera, ma po prostu lepszego kopa. Nie odnotowalem natomiast spadku apetytu na paliwo Na moja ocene tego srodka pozytywnie wplynal jeszcze jeden istotny aspekt dotyczacy konkretnie mojego silnika, ale nie chce sie tutaj rozpisywac, bo aby dokladnie to wytlumaczyc potrzebowal bym dwie strony maszynopisu. W skrocie powiem, ze ma to zwiazek z dwiema roznymi polowkami bloku silnika i "szumem" panewek na korbie...
Testowalem ceramizer rowniez w innych autach (z silnikiem 2.0l) i tutaj poprawa jest o wiele bardziej widoczna. Juz nawet na wolnych obrotach silnik zdaje sie pracowac jakby "rowniej"...bardziej gladko. 16to zaworowka w dolnym zakresie obrotow zbiera sie wyraznie lepiej (powyzej 4tys nie widac zadnej roznicy).
Ktos, kiedys na forum pisal o ceramizerach firmy XADO. Przygladnelem sie blizej ofercie tej firmy i okazuje sie, ze oni produkuja rowniez paste ktora aplikuje sie "na otwartym silniku" (a nie dolewa do oleju).
Ogolnie, ja jestem nastawiony pozytywnie do samego pomyslu stosowania ceramiku w silnikach. Irytuja mnie natomiast durne porownania ceramizera do srodkow typu motodoktor itp. Jedyne co laczy te srodki to sposob aplikacji...
Trzeba stwierdzic jasno, ze to zaden srodek cud, zastepujacy remonty silnika, szlify i inne sposoby naprawcze. To po prostu srodek zmniejszajacy tarcie w silniku i potrafiacy uzupelnic DROBNE ubytki powierzchni metalowych...nic wiecej.
http://www.xado.co.uk/engine_treatment_o...itives.htm