Od paru lat jestem posiadaczem Smarta 450, moje kobietki jeżdżą a ja go przerabiam. Tak jest z drugim autem w rodzinie.
Nadszedł czas i trochę wolnej chwili, żeby pokazać mojego „Dzidziora 130 KM” chciałem, żeby był niepowtarzalny.
Wszystko oczywiście zależy od funduszy i co komu się podoba.
Miom zamierzeniem było omijanie elementów Brabusa – taki kaprys
Chętnych zapraszam
Wszystko udało się osiągnąć dzięki warsztatowi a dokładniej pasjonatom w skrócie „AMG” nie mylić z firmą tuningową to skrót od imion moich Przyjaciół.
Oraz przy dużym wsparciu znajomych.
Z pierwszego sprzęgła został zrobiony zegar, ale przy mocy jaką miałem nie mogłem się powstrzymać na światłach.
Ad1
Uszkodziłem tłok, kawałek idealnie pasował do zrobienia breloczka do klucza.
Ad2
Smart przeszedł w tym roku remont generalny silnika, który posiada od roadstera z mapą 130 KM.
Taka moc to czysta przyjemność z jazdy - mina innych jest bezcenna
Chętnie nawiążę kontakt z osobą, która ma taką modyfikację u siebie. Pewnie w Polsce jeździ jeszcze może taki „CUDak”
Miałem czas i postanowiłem go urozmaicić wizualnie.
Ad3 i 4
Biorąc pod uwagę ilość rzeczy wsadzonych od 452 mogę śmiało powiedzieć, że to roadster zbudowany na bazie 450.
Fotele są o wiele wygodniejsze i lepiej dopasowane. Jeszcze czeka go pewnie parę zmian.
Kraków nie od razu zbudowano.
Ad5
Przeskalowany został prędkościomierz, ale mnie szczególnie zależy na przyspieszeniu a nie na 200 km/h.
Ad6
Zamontowane ma zaślepki ze światłami podłączone do świateł pozycyjnych.
Zmieniona tylna belka.
Ad7
Komora silnika jest podświetlona.
Dorobiony wlot powietrza mojego projektu. Tu na zdjęciu podświetlenie komory silnika po otwarciu klapy.
Ad8
Osłona filtra powietrza ma okienko z poliwęglanu pozwala łatwo sprawdzić stan zabrudzenia.
Ad9 i 10
Pokarmem dla przeciwników zmian lamp będzie fakt, że mam bi-xenony z giętymi ledami które zmieniają się w kierunkowskazy. Gięte Ledy są też dodatkiem do świateł dziennych – nie wszystkim musi to pasować. Maja zamontowane spryskiwacze brak im tylko żyroskopów ale może kiedyś???
Czasmi prawo jest po to aby je łamać. Ci co piszą na forum o przepisach zawsze je przeszczegają - juz to widzę
Ad11
Słupki i część podsufitki zrobiłem mu z flocka od razu zyskał własny styl i trochę kolorytu.
Znalazł też swoje miejsce rejestrator jazdy.
Ad12 i 13
Tył auta też został dopasowany do dużego wydechu.
Ad14
Jak pisałem już na forum radio 2 din z kamerą cofania.
Ad15
Fajny efekt uzyskałem podpinając HUDa ale nie zdecydowałem się na naklejenie folii na szybie. Moim zdaniem nie jest konieczna.
Ad16
Swoją rolę też spełnia tank oil, dużo syfu trafia do turbiny. Po sezonie zimowym tragedia.
Ad17
Silnik został dotarty wymieniony olej i filtr.
Jeszcze mam parę pomysłów na pewno się nimi podzielę.
cdn.............
Nadszedł czas i trochę wolnej chwili, żeby pokazać mojego „Dzidziora 130 KM” chciałem, żeby był niepowtarzalny.
Wszystko oczywiście zależy od funduszy i co komu się podoba.
Miom zamierzeniem było omijanie elementów Brabusa – taki kaprys
Chętnych zapraszam
Wszystko udało się osiągnąć dzięki warsztatowi a dokładniej pasjonatom w skrócie „AMG” nie mylić z firmą tuningową to skrót od imion moich Przyjaciół.
Oraz przy dużym wsparciu znajomych.
Z pierwszego sprzęgła został zrobiony zegar, ale przy mocy jaką miałem nie mogłem się powstrzymać na światłach.
Ad1
Uszkodziłem tłok, kawałek idealnie pasował do zrobienia breloczka do klucza.
Ad2
Smart przeszedł w tym roku remont generalny silnika, który posiada od roadstera z mapą 130 KM.
Taka moc to czysta przyjemność z jazdy - mina innych jest bezcenna
Chętnie nawiążę kontakt z osobą, która ma taką modyfikację u siebie. Pewnie w Polsce jeździ jeszcze może taki „CUDak”
Miałem czas i postanowiłem go urozmaicić wizualnie.
Ad3 i 4
Biorąc pod uwagę ilość rzeczy wsadzonych od 452 mogę śmiało powiedzieć, że to roadster zbudowany na bazie 450.
Fotele są o wiele wygodniejsze i lepiej dopasowane. Jeszcze czeka go pewnie parę zmian.
Kraków nie od razu zbudowano.
Ad5
Przeskalowany został prędkościomierz, ale mnie szczególnie zależy na przyspieszeniu a nie na 200 km/h.
Ad6
Zamontowane ma zaślepki ze światłami podłączone do świateł pozycyjnych.
Zmieniona tylna belka.
Ad7
Komora silnika jest podświetlona.
Dorobiony wlot powietrza mojego projektu. Tu na zdjęciu podświetlenie komory silnika po otwarciu klapy.
Ad8
Osłona filtra powietrza ma okienko z poliwęglanu pozwala łatwo sprawdzić stan zabrudzenia.
Ad9 i 10
Pokarmem dla przeciwników zmian lamp będzie fakt, że mam bi-xenony z giętymi ledami które zmieniają się w kierunkowskazy. Gięte Ledy są też dodatkiem do świateł dziennych – nie wszystkim musi to pasować. Maja zamontowane spryskiwacze brak im tylko żyroskopów ale może kiedyś???
Czasmi prawo jest po to aby je łamać. Ci co piszą na forum o przepisach zawsze je przeszczegają - juz to widzę
Ad11
Słupki i część podsufitki zrobiłem mu z flocka od razu zyskał własny styl i trochę kolorytu.
Znalazł też swoje miejsce rejestrator jazdy.
Ad12 i 13
Tył auta też został dopasowany do dużego wydechu.
Ad14
Jak pisałem już na forum radio 2 din z kamerą cofania.
Ad15
Fajny efekt uzyskałem podpinając HUDa ale nie zdecydowałem się na naklejenie folii na szybie. Moim zdaniem nie jest konieczna.
Ad16
Swoją rolę też spełnia tank oil, dużo syfu trafia do turbiny. Po sezonie zimowym tragedia.
Ad17
Silnik został dotarty wymieniony olej i filtr.
Jeszcze mam parę pomysłów na pewno się nimi podzielę.
cdn.............
Smart ForTwo"roadster"130KM