taaaa
w pierwszym lepszym warsztacie podejdzie majster z papierosem w zębach i krzyknie"otwórz pani maske"
jesli gdziekolwiek cokolwiek sprawdzac to rozsądne było by odwiedzenie jakiejs stacji konttroli pojazdów tam gdzie robia przeglady techniczne - można sprawdzic czy nie ma wycieków,luzów w zawieszeniu , stan tarcz i klocków i to raczej wszystko co będa w stanie zrobic .
smart to odporna bestyja - budowa piasty jest taka ze nawet jakby sie zrobiły kwardarwtowe kulki to koło nie odpadnie, w przeciwienstwie do innych samochodów nie wypadaja z zacisków blachy zuzytych klocków co mi sie kiedys zdarzyło w starym mercedesie 123.
skrajnie zuzyty dolny swożen wypoada tylko przy maksymalnym skręcie podczas manewrów na parkingu - zanim tyo nastapi to łomocze okrutnie by takiego hałasu nie zauwazyc trza by przed uzytkowaniem smarta powozic wozem konnym
w pierwszym lepszym warsztacie podejdzie majster z papierosem w zębach i krzyknie"otwórz pani maske"
jesli gdziekolwiek cokolwiek sprawdzac to rozsądne było by odwiedzenie jakiejs stacji konttroli pojazdów tam gdzie robia przeglady techniczne - można sprawdzic czy nie ma wycieków,luzów w zawieszeniu , stan tarcz i klocków i to raczej wszystko co będa w stanie zrobic .
smart to odporna bestyja - budowa piasty jest taka ze nawet jakby sie zrobiły kwardarwtowe kulki to koło nie odpadnie, w przeciwienstwie do innych samochodów nie wypadaja z zacisków blachy zuzytych klocków co mi sie kiedys zdarzyło w starym mercedesie 123.
skrajnie zuzyty dolny swożen wypoada tylko przy maksymalnym skręcie podczas manewrów na parkingu - zanim tyo nastapi to łomocze okrutnie by takiego hałasu nie zauwazyc trza by przed uzytkowaniem smarta powozic wozem konnym
Wszystkie wiadomości proszę kierować na Brzostek911@o2.pl