Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!

Kilka awarii na raz. Proszę o pomoc!

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tryby wyświetlania wątku
Kilka awarii na raz. Proszę o pomoc!
#1
 symetria 
Witam,

właśnie odebrałem Smarta Roadstera, rocznik 2004, przebieg 84.000 km.
Wymieniłem mu wszystkie płyny, filtry, hamulce.
Wczoraj, wracając od mechanika, zaczęło się dziać coś dziwnego - automat przestał przerzucać biegi w normalnym trybie, dopiero przy maksymalnych obrotach. Po przejściu w tryb sekwencyjny, przycisk softouch nie działa (nie można wrócić do automatu). Nie włącza się turbina (wskaźnik ciśnienia dochodzi do "0" i koniec). Oczywiście auto straciło moc...

Nie ma żadnej sygnalizacji awarii.

Czy ktoś już się spotkał z takim łańcuszkiem zdarzeń?

Z góry dziękuję za wszelką pomoc.

Jeżeli ktoś ma możliwość przeprowadzenia diagnostyki w Krakowie, to proszę o namiar.

Pozdrawiam,

Sebastian
 Odpowiedz
#2
 RYCHOMR 
Podjedż na oś Piastów serwis A B.Pomogą mają program diagnostyczny do Smartów i myślącego elektryka.Mietek Michałowski to człowiek który nie boi się wyzwań i od niego zacznij w tym swrwisie rozmowę....Powodzenia..!!! Hammer
Jestem taki jaki jestem...i na pewno się nie zmienię...
 Odpowiedz
#3
 symetria 
Umówiłem się wstępnie na środę. Dziękuję! Smile
 Odpowiedz
#4
 symetria 
Smart jest już u Twojego przyjaciela, który jest swoją drogą bardzo sympatycznym człowiekiem. Oby udało im się naprawić roadstera... Wygląda na to, że coś w komunikacji między modułami siadło. Po odłączeniu / podłączeniu akumulatora obroty ruszyły z kopyta, turbo się włącza. Nie działa natomiast przycisk softouch (nie wraca z trybu sekwencyjnego do automatu). Do tego nie ma podświetlenia części konsoli... Dam znać jak się sprawa rozwinie Wink
 Odpowiedz
#5
 Gość 
kurcze gratuluje auta. Przykre jest to wlasnie ze jak sie kupuje ten sprzet zawze na dzien dobry cos sie wybija :( mialem to samo w moim 42 ale moze dlatego tak sie pozniej kocha te auta Very happy
 Odpowiedz
#6
 symetria 
Pierwsza diagnoza już jest - złamana łopatka przy przełączniku, więc tylko gałka zmiany biegów do wymiany... Ale nie podoba im się praca turbiny - to może być dużo poważniejsze. Dzisiaj ciąg dalszy "grzebania".

Co do gratulacji - dziękuję, choć trochę mnie przeraża "serwisowanie". To pierwsze używane auto, które kupiłem... Jakoś tak zawsze salon i sprzedaż po okresie gwarancyjnym... No i prawie żadnych problemów Wink
 Odpowiedz
#7
 symetria 
Informacja ważna dla ludzi, którzy korzystają z serwisów mniej lub bardziej autoryzowanych.

Kupuję samochody od ponad 10 lat wyłącznie nowe, w salonach dla siebie i do firmy. Ople, Suzuki, Alfa Romeo, Mini... Korzystałem do tej pory głównie z autoryzowanych, markowych serwisów - głównie w ramach napraw gwarancyjnych. W większości przypadków było poprawnie, kulturalnie, ale długo drogo i czułem się jak petent - jeden z wielu...

No i nagle kupiłem żonie ww. Smarta Roadstera. Samochód w niezłym stanie, sprowadzony z Niemiec, bez większych usterek. Pierwsze kroki skierowałem do mechanika - oczywiście wymiana wszelkich płynów, filtrów, etc.

Niestety coś w aucie zwariowało (opis powyżej).

Dzięki RYCHOMR trafiłem do Serwisu AD w Krakowie, który jest głównym tematem tego posta.

Jest to absolutnie najlepszy serwis, w jakim kiedykolwiek byłem. Świetne podejście do klienta, normalne ceny i profesjonalizm z jakim nigdy nie spotkałem się we wszystkich tych autoryzowanych serwisach razem wziętych.

Jeżeli ktokolwiek szuka dobrego serwisu Smarta w Krakowie, to z czystym sumieniem polecam kontakt z panem Mietkiem, współwłaścicielem Serwis AD.
 Odpowiedz
#8
 Gość 
Witajcie,
gdzie w Krakowie znajduje się AD serwis?
Pozdrawiam,
Artur
 Odpowiedz
#9
 symetria 
Nie pamiętam dokładnego adresu, ale zadzwoń na warsztat (od 10 - 17): 126819200 - pytaj o p. Mietka Wink
 Odpowiedz
#10
 rapidman 
Witam serdecznie .
Jestem od 2 tygodni włascicielem Smarta 2003 City Fortwo.
No i mam parę problemów :
1.Zapalila mi sie ilosc kilometrow i nie gasnie pali sie cały czas ,nawet jak wyjde z auta i zobacze za godzinke .
Nie było tego wczesniej ,zmieniłem radio i musiałem zamontowac przejsciówkę mozę to to .ale jak odłaczylem radio całkowicie dalej sie pali no i pytanko czy t wyczerpie mi akumulator czy niech sie pali ..?
2.Odkryłem wilgoc pod dywanikami pasazer i kierowca ,już prawie wyschło ale skąd oną tam.Lewa uszczelkaod drzwi na dole jest lekko rozerwana .
3.Lewa szyba jakos tak wyskakuje z drzwi ,regulator otwierania nie blokuje szyby w skrajnym połozeniu .
4.Nie mam w aucie półki czy jak sie to nazywa rolety i zastanawiam sie czy faktycznie jej załozenie wycisz lekko prace silnika .
Dziekuje za pomoc i pozdrawiam serdecznie .

Temat moderowany przez PKO
 Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  prosze o pomoc 1 2.468 23.07.2010, 13:21
Ostatni post: kamiloo98
  Prosze o rade ! allanc220 4 4.680 04.06.2010, 15:21
Ostatni post: Guest
  Problem - proszę o pomoc 4 4.736 02.06.2010, 17:25
Ostatni post: Kanapa
  Potrzebna pomoc 7 5.546 27.05.2010, 12:35
Ostatni post: PiterS



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości



Menu