Witam Wszystkich
od miesiąca mam smarcika cdi i troszke już przy nim pogrzebałem żeby dobrze pomykał (wymiana turbiny, szyby itp.)
pozostały mi jeszcze dwie sprawy:
1. przy ruszaniu czuć opór tak jakby go cos trzymało (coś jak na ręcznym idzie w dół)
2. przy odpalaniu troszke jakby dłużej kręci
jak jest zimy to powiedzmy ze pali szybko ale jak już go zagrzeje na trzy kropki temp. to długo kręci
nie wiem czy to czasem nie jest już od zużycia silnika
za wszystkie pomysły z góry dziękuje
ach czy czujnik temp zewnetrznej ma wpływ w jakiś może min. sposób na prace silnika? czy tylko jest wykorzystywany do podania temp kierowcy?
pozdrawiam
od miesiąca mam smarcika cdi i troszke już przy nim pogrzebałem żeby dobrze pomykał (wymiana turbiny, szyby itp.)
pozostały mi jeszcze dwie sprawy:
1. przy ruszaniu czuć opór tak jakby go cos trzymało (coś jak na ręcznym idzie w dół)
2. przy odpalaniu troszke jakby dłużej kręci
jak jest zimy to powiedzmy ze pali szybko ale jak już go zagrzeje na trzy kropki temp. to długo kręci
nie wiem czy to czasem nie jest już od zużycia silnika
za wszystkie pomysły z góry dziękuje
ach czy czujnik temp zewnetrznej ma wpływ w jakiś może min. sposób na prace silnika? czy tylko jest wykorzystywany do podania temp kierowcy?
pozdrawiam