Mam już dość świecenia moich świateł. Chce wstawić może jakieś lepsze żarówki, ma ktoś jakieś pomysły ? Ktoś coś montował ? Mile widziane linki
Tak to jest jak się lata w konkretnej ekipie
Ocena wątku:
Tryby wyświetlania wątku
|
Kiedyś zamontowałem dobre, droższe żarówki Philipsa +50% światła więcej ale niestey ich żywotność okazała się mizerna. Świeciły fajnie ale.. Teraz w sklepach można dobre żarówki znaleźć bez problemu ale zawsze sprawdzaj ich żywotność bo wymieniać i za każdym razem płacić 90 zł/2 szt to mi się nie uśmiecha. Myśle że wpływ na to mają również dziurawe drogi. Teraz zmieniłem na EcoPhilipsa o przedłużonej żywotności i mam nadzieję, że się nie zawiode. Co prawda ich światło jest ... po prostu jest ale się obaczy. Jak już chcesz na maxa to możesz założyć xenony tzn alla xenony tzw kid ale opinie są bardzo różne na ten temat.
życie jest po to, żeby spełniać swoje marzenia
Ja stosuję H4 OSRAM NIGHT BREAKER są trochę drogie ale ponad rok wytrzymują i nieżle świecą.
Smartem jeżdzimy po mieście więc aż takie nie są potrzebne. Zastosowałem tu także H4 ale w wersji motocyklowej -wzmocniony żarnik (mało wrażliwy na wstrząsy) i mniejsza moc 35/40W podobnie jak Eco Philipsy. Wkrótce będę zakładał światła dzienne więc może do Smarta jako mijania też zastosuję Osramy. http://www.osram.pl/osram_pl/Dla_konsume...index.html http://smartklub.pl/modules/newbb/viewto...mpost35798 Tylko nie zakładaj do Smarta "zenonów" Made in China
Jezdziłem na philipsach,faktycznie szybko się palą.zwłaszcza te mocniejsze (+50%).
Teraz mam zwykle,jak napisał przedmówca "głównie jezdzimy w dzien" Problem żywotności polega na tym,że stosujemy je do jazdy dziennej.Ilość uruchomień żarnika znacznie skraca ich żywotność.Gdybyśmy mieli zamontowane światła do jazdy dziennej.To rzeczone philipsy byłyby super.Jadąc na nich nocą widoczność jest dużo lepsza. Chińczycy produkują zestawy do samodzielnych przeróbek (conversion kit). Cena takiego zestawu to około 250 PLN Nie polecam xenonów do reflektorów H3,4 - będą świecić źle i oślepiać,również w reflektorach z ryflowanym szkłem. Jak ktoś bardzo chce,jedyne zastosowanie to projektory soczewkowe. 80% sukcesu dobrego oświetlania drogi, to precyzyjna wiązka światła z dobrego reflektora a więc sprawny musi być odblask i cały element optyczny. Jeśli reflektory będą miały wypaloną powierzchnię odbłyśnika, to żaden xenon (pseudo) mu nie pomoże.
Szupryk - na Kartuskiej masz zakład regenerujący odbłyśniki. Zacznij od tego.
Zakład Metalizacji Próżniowej WAL-MAR Gdańsk, Kartuska 135c tel. 303-31-41, 501-790-574
Forfour 2005r i 451 LET, ex 450 0,6/454 1,5
Ktoś musi tu być marudą więc obowiązuje http://smartklub.pl/t-regulamin-portalu-...4#pid58904
http://www.otwarty.pl/tekst/15733/osram-...rodze.html
jezdzilem na nich sa swietne tylko trwalosc to ok 6-8 miesiecy |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Podobne wątki | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
450 - brak światło (swiatła) stopu - czujnik stopu, wymiana żarówki, czujnika | 56 | 52.484 |
14.12.2018, 12:18 Ostatni post: Kuraś |
||
[450] Wymiana żarówki - lampy przednie, przód, drogowe, mijania, pozycje | 166 | 125.742 |
21.07.2018, 19:37 Ostatni post: Eternity94 |
||
pali żarówki | bartek | 5 | 3.821 |
09.12.2012, 14:03 Ostatni post: Gizbern |
|
Zarówki na ledy w górnym stopie | plesniak | 5 | 4.351 |
26.03.2010, 07:39 Ostatni post: plesniak |