Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!

No wreszczcie zarejstrowany i następny szok

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tryby wyświetlania wątku
No wreszczcie zarejstrowany i następny szok
#1
 Gość 
Witam i znowu problem najpierw spadające obroty potem dziurawy tłumik a teraz zarejestrowany no i pierwsza jazda zaczęła mrugać rezerwa zatankowałem za40zł próba no i szok przejechałem dokładnie 67 km spadek 2 kresek i znowu rezerwa czyli prawie 13 na 100 a miał być troszkę bardziej oszczędny a tak apropo mam wrażenie że smark dziwnie pracuje czy takie spalanie może być nie prawidłowością świeć bo przy jeżdzie mam wrażenie że przy ruszaniu nie ma mocy tak samo się zachowuje na 6 biegu od razu traci moc i tak się dzisiaj zakończyła przyjemność z jazdy ale myślę że razem coś poradzimy
 Odpowiedz
#2
 Devil 
Twój sposób liczenia spalania jest obarczony dużym błedem,stąd ten wynik.
Zatankuj po korek(nie do wybicia pistoletu,tylko na max.) przejedz 200-250 km i tak samo dotankuj na max.,wtedy będziesz miał prawdziwe zużycie paliwa.
 Odpowiedz
#3
 Gość 
Zobacz zapaliła się lampka rezerwy zatankowałem 8,80l przejechałem 67 km zapaliła się lampka zatankowałem 19.7 l tego nie da się oszukać przy zatankowaniu prawi 9l powinienem przejechać no prawie 170km na trasie a nie 67
 Odpowiedz
#4
 15tom 
witaj w nowo zakupionym autku podstawa jest wymiana oliwki ,filtrow i swiec,sprawdz przy okazji przewody,tylko pamietaj ze swiec jest 6 i wszystkie trzeba wymienic!a to jaki ty masz zbiornik? 19.7 +5 rezerwy?gdzie ty to wlales,cos z kontrolka rezerwy jest nie halo!
Laughing Laughing Laughing Laughing Razz
 Odpowiedz
#5
 plesniak 
zrób tankowanie pełny do pełnego, zobacz czy cos nie przecieka. Fajny patent jest na autocentrum.pl - dziennik kosztów
 Odpowiedz
#6
 Devil 
Zrobisz jak uważasz,napisałem jedynie jaki pomiar jest dokładny(zapalająca sie rezerwa i znikające jajka,nie są pomiarem dla mnie) a to co piszesz,sorry- nie przemawia do mnie w żaden sposób.
 Odpowiedz
#7
 andrzejmc 
Sprawdż też hamulce -czy nie są przyblokowane,
ciśnienie w kołach i filtr powietrza czy nie jest zapchany.
 Odpowiedz
#8
 Gość 
Devil dzięki właśnie tak zrobiłem teraz tak jak pisałeś za tankowalem pod korek wlazło 19,7l przed tym tankowaniem wlałem prawie 9 l przejechałem 67 km dzisiaj wymieniłem olej filtry jutro zabiorę się do świec może to one coś świrują bo tak jak napisałem coś się dzieje z mocą
 Odpowiedz
#9
 Gość 
A jeszcze jedno jakie parametry świec a może to cewki i gdzie można kupić
 Odpowiedz
#10
 andrzejmc 
Świece to NGK BKR 6 EKE -6 szt.
http://www.fq101.co.uk/how-to-guides/for...plugs.html

Cewki są na AlleDrogo.
Zwróć bardziej uwagę na to czy któryś z przewodów zapłonowych nie ma przebicia do masy(doskonale widać to w ciemnościach).
 Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości



Menu