Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!

Problem z termostatem

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tryby wyświetlania wątku
Problem z termostatem
#1
 Gość 
Witam

Jaka powinna być prawidłowa temperatura płynu chłodzącego w smarcie fortwo 0.8 cdi 2002r. W moim przypadku komputer wskazuje 2 kropki i żadko dochodzi do 3 (80 stopni), a jak juz dojdzie to zaraz spada. Czy to normalne??

Proszę o pomoc i z góry dziękuje
 Odpowiedz
#2
 Gość 
To nienormalne. Ja tak miałam przed wymianą termostatu. Obecnie po przejechaniu ok. 1,5 km pojawia się pierwsza kropka, po 6-7 druga i po 12-15 trzecia. I to bez względu na temperaturę na zewnątrz (nawet przy minus dudziestu stopniach).
 Odpowiedz
#3
 kamill 
jak sie dostać do temostatu najlepiej ? ktos wie ?
 Odpowiedz
#4
 Kanapa 
http://fq101.co.uk/how-to-guides/fortwo-...hange.html
Forfour 2005r [Obrazek: 585647.png] i 451 LET,  ex 450 0,6/454 1,5

Ktoś musi tu być marudą  Rolleyes więc obowiązuje http://smartklub.pl/t-regulamin-portalu-...4#pid58904
 Odpowiedz
#5
 Kovval 
Witam
Ja w sobotę wymienilem termostat w F2 cdi 2002 i dzisiaj jadąc z pracy dwie pierwsze kropki zaswieciły sie szybko ale ta trzecia na 80* zaświecila sie dopiero po godzinie stania w korku???
mówi mi wewnętrzny głos.. że tu nie chodzi o siłę, nie chodzi o moc...
 Odpowiedz
#6
 Kanapa 
Odpowietrzenie?
Wada fabryczna termostatu?

Pozdr
Forfour 2005r [Obrazek: 585647.png] i 451 LET,  ex 450 0,6/454 1,5

Ktoś musi tu być marudą  Rolleyes więc obowiązuje http://smartklub.pl/t-regulamin-portalu-...4#pid58904
 Odpowiedz
#7
 PKO 
w moim przez 100000 km mam dwie kropki zima latem trzy i nic sie nie dzieje Smile
 Odpowiedz
#8
 kamill 
ale tak nie powiino być , silnik powinien miec 80 stopni
 Odpowiedz
#9
 PKO 
niby tak ale mialem i mam mercedesy w dieslu i nigdy przy normalnej eksploatacji nie osiagaly 80 stopni a silnik cdi w 100% to mercedes Wink
 Odpowiedz
#10
 Gość 
Witam. Ja też mam problem z temperaturą. nidy ne widziałem u siebie 3 kropek. max to 2 kropki a częściej 1. Posiadam cdi z 2001 roku i bedę sie zabierał za wymianę termostatu. Jednak jest tam tyle kabli że nie wiem jak to zrobię. kolejny problem to pracujący non stop intercooler (wiatrak non stop sie kręci). Czy to normalne?
 Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości



Menu