Jestem od roku posiadaczem pięknego SMARTA – 0,6 l. rok produkcji 2002, przebieg 49 000 km i pierwszy raz na forum.
Po awarii alternatora nowy, w wyniku karygodnego błędu, został źle podłączony: kabel masy z głównym zasilającym (+) na jeden zacisk. Kabel masowy sfajczył się całkowicie ale alternator jest OK.
Czy ktoś wie jak powinien być prawidłowo podłączony alternator?
Słyszałem różne rady nawet taką, ze wystarczy podłączyć wyłącznie główny kabel zasilający na zacisk B+ bo całością steruje komputer.
Alternator ma trzy zaciski B+, D +, W.
Proszę o pomoc!!!!
Po awarii alternatora nowy, w wyniku karygodnego błędu, został źle podłączony: kabel masy z głównym zasilającym (+) na jeden zacisk. Kabel masowy sfajczył się całkowicie ale alternator jest OK.
Czy ktoś wie jak powinien być prawidłowo podłączony alternator?
Słyszałem różne rady nawet taką, ze wystarczy podłączyć wyłącznie główny kabel zasilający na zacisk B+ bo całością steruje komputer.
Alternator ma trzy zaciski B+, D +, W.
Proszę o pomoc!!!!