Sprzedawca interfejsu (z Allegro) odpisal i mowi ze Smarta 599ccm nie ma na liscie obslugiwanych pojazdow (list tutaj:
http://www.diagsystem.com/product_info.p...dba7d48e5b ) ale mimo wszystko twierdzi, ze fejs powinien dzialac.
Sprawdzilem w programie KWP2000 i jest tam plik nazwany MCC SMART euro2/3...domyslam sie, ze to wlasnie dla wspomnianych benzynowek....
Pogrzebalem troche w sieci. Znalazlem info, ze Fortwo od roku 2000 na bank dzialaja na protokole KWP2000 (od modelu MK4) tak, ze wszystkie nowsze benzynowki da rade w ten sposob przerobic. W MK4 wymieniono ECU (na nowszy z Trust+).
Co do Smartow MK1-MK3 to wyglada, ze Mercedes stosowal w tych latach tylko protokol ISO9141-2, wnosze wiec, ze wczesne Smarty komunikuja sie wlasnie za pomoca tego protokolu (wiec nie beda dzialac na KWP2000).
Mimo wszystko na rynku jest sporo interfejscow dzialajacych na protokole ISO9141-2 wiec teoretycznie powinny one dzialac...
Wciaz czekam na odzew z evilution...
p.s. Przy okazji znalazlem troche interfejsow na bluetooth i softwaru dla przenosnych urzadzen PDA. Oczywiscie ten sam software mozna wykorzystac z interfejscem serialowym wykonujac odpowiedni kabel do wlasnego PDA.