Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!

Czy to któraś ze świec żarowych padła ??? CDI 0,8 2000r.

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tryby wyświetlania wątku
Czy to któraś ze świec żarowych padła ??? CDI 0,8 2000r.
#1
 RYCHOMR 
Ni z tego ni z tamtego moje Smarcisko zbuntowało się ! W środku dnia po kilkuminutowym postoju z trudem udało mi się go na nowo odpalić.Pod domem wyłączyłem i ponowna próba uruchomienia udała się ale po dłuższym startowaniu...Dotychczas odpalał bez problemu na dotyk. Zastanawia mnie czy przy tych temperaturach jakie obecnie panują niesprawność którejś ze świec żarowych byłaby przyczyną problemów z rozruchem gdy silnik jest zagrzany ??? A może przyczyna niedomagania tkwi zupełnie gdzie indziej ??? Przerabiał może już któryś z klubowiczów podobny problem ??? Wszystkie podpowiedzi będą dla mnie cenne Dzięki !!! Suprised ... Evil or very mad
Jestem taki jaki jestem...i na pewno się nie zmienię...
 Odpowiedz
#2
 maciek11 
świece żarowe to raczej nie e, zobacz czy nie masz powietrza w układzie paliwowym.
 Odpowiedz
#3
 Gość 
Ja mam tylko jedną sprawną świece w cdi 2001 i pali bez problemu Wink Więc to nie świece.
Podobno problemy z odpalaniem mogą być spowodowanie błędnym działaniem zaworu EGR.
 Odpowiedz
#4
 RYCHOMR 
Kontynuując temat Smart to wielka zagadka...Rano przykładnie odpalił,myślę sobie...miał kaprycho ,ale mu przeszło.Figa z makiem !!!Po południu w skwarze słońca znowu fochy.Odpala niechętnie po dłuższym kręceniu, na domiar złego po ujechaniu kilkuset metrów zapaliła się żółta kontrolka silnika i Smart znieruchomiał !!!Po kilku minutach zapalił i dotoczyłem się do domu.Nie mam pojęcia co mu dolega...Kraków to Smartowa pustynia serwisowa. Mam nadzieję że któryś z kolegów klubowych podpowie co może być przyczyną ze mój bolid tak niedomaga.....pozdrowionka ...Ryszard... :-?
Jestem taki jaki jestem...i na pewno się nie zmienię...
 Odpowiedz
#5
 ziemus 
Kolego nie znam się na smartach Bo jeszcze takiego nie mam :P
Ale na TDI VW przejeździłem troszkę i tu chyba jest podobnie Z tych objawów to wydaje mi się, że to na pewno nie świece Ja w swoim 1,9 TDI teraz to bez świec odpalam, Podejrzewał bym paliwko Bo nic innego nie potrzeba ropniaczkowi jak tylko paliwko i powietrze. Ja bym sprawdził filtr Paliwa przewody Możliwe że obieg paliwa się zapowietrza, albo jakiś syf jest w baku, przetestuj czy na pełnym baku jest tak samo czy tylko przy rezerwie się to pojawia

Pozdrawiam
 Odpowiedz
#6
 PKO 
Cytat:ziemus pisał(a)):
Kolego nie znam się na smartach Bo jeszcze takiego nie mam :P
Ale na TDI VW przejeździłem troszkę i tu chyba jest podobnie Z tych objawów to wydaje mi się, że to na pewno nie świece Ja w swoim 1,9 TDI teraz to bez świec odpalam, Podejrzewał bym paliwko Bo nic innego nie potrzeba ropniaczkowi jak tylko paliwko i powietrze. Ja bym sprawdził filtr Paliwa przewody Możliwe że obieg paliwa się zapowietrza, albo jakiś syf jest w baku, przetestuj czy na pełnym baku jest tak samo czy tylko przy rezerwie się to pojawia

Pozdrawiam

dokladnie w cdi od +5 stopni swiece nie dzialaja
sprobuj podjechac na stacje wlac dodatek do paliwa nalac dobrej ropy np ON VERVA z orlena i powinno pomoc Very happy
 Odpowiedz
#7
 RYCHOMR 
Dzięki za cenne rady !!!Coś w tym jest !!! Gdy zaczęły się niespodzianki świeciło się jedno jajko poziomu paliwa.Teraz rezerwa miga i problem się nasila.Jutro go zafuluję jadąc z pracy.Wszystkie filtry mają 7000km.Ten od paliwa też.Wszystko jest cacy, poza jednym ale...Objawy zasyfionego filtra paliwa znam, i już temat był przerabiany.Owszem silnik gasł bez ostrzeżenia,zwłaszcza podczas jazdy pod górę,lub gdy mocniej nacisnąłem pedał gazu i przez kilka minut przytrzymałem.Ale nie było fochów przy rozruchu,jak jest obecnie !!!Inna sprawa że nie było wtedy u nas Afrykańskich temperatur.Ciągle ubolewam nad tym że w Krakowie nie ma nikogo komu by się chciało i kto potrafiłby nasze zabaweczki uzdrawiać...PUSTYNIA !!! Pozdrawiam serdecznie...Ryszard...
Jestem taki jaki jestem...i na pewno się nie zmienię...
 Odpowiedz
#8
 PKO 
przed tankowaniem wlej to


http://www.autokosmetyki.pl/xeramic_extr...,p183.html


powinno pomoc Wink Very happy
 Odpowiedz
#9
 RYCHOMR 
Załamka mnie ogarnia i zniechęcenie !!!Wlałem całe 300ml specyfiku czyszczącego wtryski i całą resztę.Paliwo pod korek a Smarcisko dalej zapala niechętnie !!!Dwa startowania do blokady,za trzecim razem zapala. Wymienię filtr paliwowy...nic więcej wyobrażnia mi nie podpowiada.Dlaczego Kraków nie ma swojego Al Capone ???Pozdrawiam serdecznie ...Ryszard...
Jestem taki jaki jestem...i na pewno się nie zmienię...
 Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Fortwo 0.8 cdi 2000r nie kręci i pokazuje trzy kreski Chubbchubbs 1 689 04.07.2023, 19:25
Ostatni post: Kanapa
  Swap z 2002 do 2000r KonyDriver 2 1.798 05.03.2018, 23:40
Ostatni post: KonyDriver
  cdi 450 rozrusznik 2000r IRIAD 0 1.526 02.12.2017, 10:08
Ostatni post: IRIAD
  Kontrolka Swiec Żarowych - długo się pali SMARTUŚ 8 5.661 30.10.2017, 20:07
Ostatni post: Gapa.
  450 cdi problem.Cieknie paliwo po tankowaniu do pełna,czy to normalne? wallace 3 3.278 27.02.2017, 18:37
Ostatni post: DJ123
  PILNE moduł świec żarowych 450 0.8 CDI zleon 3 3.630 02.12.2016, 19:34
Ostatni post: All-capone
  Smart 450 0.8 cdi kontrolka grzania świec Borowiczm0 16 11.104 20.12.2015, 00:10
Ostatni post: Borowiczm0
  Poduszki silnika 450 CDi ...czy jest możliwość.... mermen124 1 2.485 03.06.2015, 22:24
Ostatni post: krzyss
  P0301 - ciagle po wymianie swiec i kabli adamz 1 2.186 28.02.2015, 14:33
Ostatni post: krzyss
  poprawne mocowanie tlumika 2000r 600B Sakuu 1 2.025 18.08.2014, 11:21
Ostatni post: wroneq



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości



Menu