Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!

Trzy mrugnięcia żółtej kontrolki trójkącik z wykrzyknikiem

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tryby wyświetlania wątku
Trzy mrugnięcia żółtej kontrolki trójkącik z wykrzyknikiem
#1
 dana 
W czasie jazdy zapala mi się kontrolka ESP i nie gaśnie. Po wyłączeniu silnika i jego ponownym uruchomieniu zwykle wszystko wraca do normy. Ostatnio stałam na skrzyżowaniu (kontrolka się świeciła) i gdy chciałam przyspieszyć SMART nie reagował (nie ruszył). Po wyłączeniu silnika i ponownym jego uruchomieniu udało mi się dojechać do domu. Co zrobić z tą usterką ?
 Odpowiedz
#2
 Szupryk 
Chyba musisz skasować blędy z komputera Rolleyes
Tak to jest jak się lata w konkretnej ekipie Very happy
 Odpowiedz
#3
 kamill 
pojezdzij moze samo przejdzie ...Smile u mnie ostatnio Smart ''sam'' sie naprawiaSmile
 Odpowiedz
#4
 PKO 
dokladnie ja tez stawiam na jednostke sterujaca Wink Beer
 Odpowiedz
#5
 All-capone 
być może uszkodził sie czujnik przyspieszenia poprzecznego
jego wadą pekający silikon którym zalana jest płytka z drukiem w obudowie -wtedy wilgoc powoduje głupawki


Wszystkie wiadomości proszę kierować na  Brzostek911@o2.pl 
 Odpowiedz
#6
 Nestor 
Co może oznaczać - jak w tytule? Zdarza się to najczęściej przy dynamicznym przyspieszaniu, przy około 2,5tys obrotów. Innych objawów nie zauważyłem.
FT 0,8 CDI 2000r

Edit . PKO
 Odpowiedz
#7
 Kanapa 
(22.09.2012, 16:55)Nestor napisał(a): Co może oznaczać - jak w tytule? Zdarza się to najczęściej przy dynamicznym przyspieszaniu, przy około 2,5tys obrotów. Innych objawów nie zauważyłem.
FT 0,8 CDI 2000r

Palisz gumę i załącza się ESP? Very happy

Sprawdź zębatki ABS - może trzeba oczyścić lub wymienić.
Forfour 2005r [Obrazek: 585647.png] i 451 LET,  ex 450 0,6/454 1,5

Ktoś musi tu być marudą  Rolleyes więc obowiązuje http://smartklub.pl/t-regulamin-portalu-...4#pid58904
 Odpowiedz
#8
 Nestor 
Smile nie palę gumy, a czy ma ESP tego nawet nie wiem Cool

Mówisz, że to od zębatek ABS?
Przeczyszczę rano. Da się to zrobić bez ich demontażu?
Za bębnami pewnie będą zabłocone, a przodek zakładam, że czyste bo w osłonach.
kanapa, oczywiście masz rację. Wyczyściłem zębatki okazało się, że obydwie z tyłu są pęknięte a w lewej brak jednego zęba.
Domyślam się, że już to robiłeś. Dużo z tym jest zabawy? Zastanawiam się jak one są zamocowane. Czy coś warto przy okazji sprawdzić/wymienić jak już bębny będą zdjęte.
Zębatki już zamówione, te co w "okazjach" polecał Łysy13, 42 zęby się zgadza. Średnica 68mm - okaże się po zdjęciu.
Po wyczyszczeniu z błota i rdzy okazało się, że straciłem hamulce (znaczy auto). Przy najmniejszym naciśnięciu ABSy załączają się i nie mogę się zatrzymać. Tymczasowo wyjąłem bezpiecznik (ten 50A, zastanawia mnie czemu tam dali taki duży?) i hamulce wróciły, bez ABS. No i kontrolki teraz się świecą cały czas: czerwony hamulec + ABS
 Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości



Menu