chadie
Liczba postów: 51
Dołączył: Nov, 2013
Reputacja:
1
Imię: Łukasz
Płeć: Mężczyzna
Skąd: Podbeskidzie
smart fortwo 450 cdi, passion, 2002
Z grubsza wszystko pasuje, wiedziałem że malowany przód, on miał dzwona, ale Tomek (wspomniany przez Ciebie mechanik) twierdzi że tylko powierzchownie, jak ściągnę na wiosnę przód to się okaże.
EGR do wyczyszczeni/wywalenia o tym wiedziałem, zaraz w dzień zakupu zacząłem info nt temat na forum szukać.
Hamulce są świeżo zrobione, chyba zbyt wiele osób zwracało mu na to uwagę.
Wycieki z uszczelnień półosiek są, o dziwo sam mi o tym powiedział.
Wtryski suche, pod intercoolerem są ślady oleju, ale faktycznie stare a nie świerze jak wspomniałeś
Dziwi mnie brak obrotomierza, ale co do zmiany przełożeń i prędkości - tu mnie zaskoczyłeś, wybiera biegi w trybie automat lepiej niż mój opel z podobną skrzynią (easytronic) a Vmax - nie wiem dokładnie jaki, ale 120 już nim leciałem a zapasu pod nogą jeszcze deczko było.
Z przodu jest luz na gałce przekładni kierowniczej i to tyle co w nim znalazłem
W sumie mieści się w zakładanym budżecie, zwłaszcza że "Pakiet startowy" mam obiecany w cenie
zlomek433
Liczba postów: 865
Dołączył: Sep, 2012
Reputacja:
24
Imię: Konrad
Płeć: Mężczyzna
Skąd: Radomsko
smart roadster coupé Brabus
zlomek433 21.11.2013, 19:03
Radomsko wita !!
kuri3
Liczba postów: 255
Dołączył: Jun, 2013
Reputacja:
1
Imię: Adam
Płeć: Mężczyzna
Skąd: Katowice
smart fortwo 450 cdi, 2005
smart fortwo 451 cdi, pulse, 2007
Ten olej w okolicach intercoolera jest świeży (twierdził, że w tamtym roku cooler wymieniał), jeszcze jedno mi się przypomniało, mianowicie chyba też rzyga olejem koło odmy. Ja nie powiedziałem, że źle wybiera biegi. Jak z nim jechałem to z górki przy bucie w podłodze na 4 biegu, bo na wyższy nie chciał przeskoczyć miał 80 km/h. To są moje spostrzeżenia, a Tobie w takim razie życzę udanego zakupu
A co do bąbli na tridonie?
wcześniej pisałeś, że bezwypadkowy a teraz piszesz, że wiedziałeś, że miał dzwona
I najlepsze jest to, że chciał mi go taniej sprzedać niż go kupiłeś
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 21.11.2013, 19:13 przez kuri3.)
mozdzerka
Liczba postów: 667
Dołączył: Oct, 2013
Reputacja:
10
Imię: Dominika
Płeć: Kobieta
Skąd: Gdańsk
smart fortwo 450 0,6, pulse, 2000
mozdzerka 21.11.2013, 20:49
ja tam każdą miłość do Smarta zrozumiem, pukniętego czy nie Tak trzymać, pozdrawiam
choroby na stanie :smartoza, glajtoza
chadie
Liczba postów: 51
Dołączył: Nov, 2013
Reputacja:
1
Imię: Łukasz
Płeć: Mężczyzna
Skąd: Podbeskidzie
smart fortwo 450 cdi, passion, 2002
(21.11.2013, 20:49)mozdzerka napisał(a): ja tam każdą miłość do Smarta zrozumiem, pukniętego czy nie Tak trzymać, pozdrawiam
O i takich odpowiedzi oczekiwałem, nie jestem już smarkacz, może mało, ale coś tam o autach wiem, mnie spasował ten egzemplarz z wszystkimi jego wadami (no jestem może zły że przepłaciłem o 500zł) Nigdy nie wspominałem że jest bezwypadkowy - raczej że kupiony nie uszkodzony - do tej pory zawsze stukniętych szukałem - po prostu jest taniej. Wychodzę z założenia że nie ma 10 letnich nie uszkodzonych aut, pytanie jak mocno były strzelone.
Jeszcze raz dzięki za tak gorące przyjęcie, do zobaczenia na trasie, albo na zlocie, jak jakiś w okolicy będzie
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 22.11.2013, 11:54 przez chadie.)
chadie
Liczba postów: 51
Dołączył: Nov, 2013
Reputacja:
1
Imię: Łukasz
Płeć: Mężczyzna
Skąd: Podbeskidzie
smart fortwo 450 cdi, passion, 2002
@kuri3
Twój post, a raczej jego część, dotycząca tych 500zł tak wyprowadziła mnie z równowagi, że pojechałem i zrobiłem Tomkowi (mechanikowi) taką awanturę że aż muszę Ci ........podziękować
Wezwał Włocha na miejsce, zrobił uszczelniacze półosiek, wymienili gałki i sworznie z przodu i wszystkie płyny eksploatacyjne. Wymyli ten STARY (na pewno - konsystencję miał lepiku) olej pod coolerem. Części płacił Giannetto a robota kosztowała mnie flaszkę.
Wywaliłem EGR wg instrukcji: http://smartklub.pl/t-demontaz-zawor-egr...-%C5%82ysy
Mam też do Ciebie krytyczne uwagi, jak nie masz pewności to nie podnoś innym niepotrzebnie ciśnienia.
Auto (abstrahując od stłuczki) jest po lifcie - lift to nie tylko światła z przodu, to też tylne światła i kolor wnętrza, tarcza zegarka jest inna, itp. a że złącze OBD jest w puszce bezpieczników - cóż to nie jedyny egzemplarz który tak ma (pół niedzieli szukałem w googlu) Nie wszystkie egzemplarze wersji PASSION miały też z przodu halogeny, skąd masz pewność że ten miał, z dekodera VIN nic nie wynika.
Pisałeś o malowanym tridonie, w którym miejscu? Z czujnikiem łaziłem i nie znalazłem.
Dręczy mnie tylko jedno a nigdzie info nie znalazłem, co z tym obrotomierzem, czy jest możliwe że był z zegarkiem bez obrotomierza? Tomek twierdzi że odkąd z nim robił nigdy go nie było
P.S. Przy okazji po zje.aniu włocha znalazły się brakujące potwierdzenia wykonanych przeglądów między 80 a 130 tyś z lat 2009-2011 teraz ma prawie (od 130 do 177 brak, bo Tomek go serwisował) pełną historię serwisową.
Tak czy siak jestem zadowolony z zakupu, nie ukrywam że gdyby nie Twój post byłbym trochę więcej w plecy
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 25.11.2013, 16:07 przez chadie.)
kuri3
Liczba postów: 255
Dołączył: Jun, 2013
Reputacja:
1
Imię: Adam
Płeć: Mężczyzna
Skąd: Katowice
smart fortwo 450 cdi, 2005
smart fortwo 451 cdi, pulse, 2007
(25.11.2013, 16:07)chadie napisał(a): @kuri3
Twój post, a raczej jego część, dotycząca tych 500zł tak wyprowadziła mnie z równowagi, że pojechałem i zrobiłem Tomkowi (mechanikowi) taką awanturę że aż muszę Ci ........podziękować
Wezwał Włocha na miejsce, zrobił uszczelniacze półosiek, wymienili gałki i sworznie z przodu i wszystkie płyny eksploatacyjne. Wymyli ten STARY (na pewno - konsystencję miał lepiku) olej pod coolerem. Części płacił Giannetto a robota kosztowała mnie flaszkę.
Wywaliłem EGR wg instrukcji: http://smartklub.pl/t-demontaz-zawor-egr...-%C5%82ysy
Mam też do Ciebie krytyczne uwagi, jak nie masz pewności to nie podnoś innym niepotrzebnie ciśnienia.
Auto (abstrahując od stłuczki) jest po lifcie - lift to nie tylko światła z przodu, to też tylne światła i kolor wnętrza, tarcza zegarka jest inna, itp. a że złącze OBD jest w puszce bezpieczników - cóż to nie jedyny egzemplarz który tak ma (pół niedzieli szukałem w googlu) Nie wszystkie egzemplarze wersji PASSION miały też z przodu halogeny, skąd masz pewność że ten miał, z dekodera VIN nic nie wynika.
Pisałeś o malowanym tridonie, w którym miejscu? Z czujnikiem łaziłem i nie znalazłem.
Dręczy mnie tylko jedno a nigdzie info nie znalazłem, co z tym obrotomierzem, czy jest możliwe że był z zegarkiem bez obrotomierza? Tomek twierdzi że odkąd z nim robił nigdy go nie było
P.S. Przy okazji po zje.aniu włocha znalazły się brakujące potwierdzenia wykonanych przeglądów między 80 a 130 tyś z lat 2009-2011 teraz ma prawie (od 130 do 177 brak, bo Tomek go serwisował) pełną historię serwisową.
Tak czy siak jestem zadowolony z zakupu, nie ukrywam że gdyby nie Twój post byłbym trochę więcej w plecy
Słuchaj najpierw masz do mnie pretensje, że piszę bzdury a potem mi dziękujesz, że przeze mnie naprawił CI samochód a na koniec piszesz, że mam nie podnosić ciśnienia jak nie mam pewności. Powiem Ci, że o Smartach 450 i 451 cdi trochę wiem, bo nie wiem czy wiesz ale mam już 4 smarta cdi i trochę siedzę na forum. A taki jestem, że jak czegoś nie wiem to się nie odzywam, a zapewne miałem więcej samochodów i więcej styczności z nimi niż Ty z racji wcześniejszej pracy i ogólnie interesując się motoryzacją. Laikiem nie jestem, zapytaj Włocha potrzebowałem 15 minut na ten samochód na jego oglądnięcie i wszystko o nim wiedziałem pomimo, że byłem późnym wieczorem go oglądać.
Ja w porównaniu do Ciebie wiem co to lift, a jeżeli twierdzisz, że jest po lifcie to załóż się ze mną o tego Smarta a ja założę się o swojego 451 o to, że nie jest po lifcie, tylko poczytaj trochę forum, porozmawiaj trochę z kimś kto ma o Smarcie trochę większe pojęcie niż Ty czy Twój mechanik a potem wchodź w dyskusję. Takich sztuk jak Twój Smart, tzn z lampami i zderzakiem przednim po lifcie wychodziło mnóstwo, bo to jest rok przełomowy.
Jak Cię obróci ze 2 razy w zimę to się dowiesz, że to jest przedliftowy ;DDD a czemu? google Ci powie
Ja nic o halogenach nie pisałem
To słabo z tym czujnikiem chodziłeś, albo nie potrafisz go obsługiwać Ja napisałem a już na tacy wszystkiego Ci nie bd podawał gdzie był malowany, podjedź do lakiernika to w minutę Ci powie w którym miejscu był malowany, albo weź tatę bo pisałeś, że kupuję auta strzelone to pozna co było malowane jak je naprawia, bo to Zenek spod sklepu zauważy
Zamykam temat
Oby się sprawował i pokonywał setki km bezawaryjnie.
Kanapa
Liczba postów: 6.131
Dołączył: Jun, 2009
Reputacja:
136
Imię: Mariusz K.
Płeć: Mężczyzna
Skąd: Gdańsk
smart fortwo 451 mhd, 2012
smart forfour 1.5 Brabus, 2005
Dalszy ciąg dyskusji co kto komu ma udowodnić prosze prowadzić na privach.
Wysłane z mojego Phone przez Tapatalk 2.
Za literówki przepraszam.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 26.11.2013, 15:42 przez Kanapa.)
|