KoloOlo1
Liczba postów: 57
Dołączył: Jul, 2009
Reputacja:
0
Imię: DAWID
KoloOlo1
20.12.2009, 19:53
zauwazyłem ze przy odpaleniu dosc intensywnie kopie mi ropa nie wiem dokładnie zkod podejzewam ze z pomy cisnienia jesli jest cos takiego. po zgaszeniu silnika przestaje po odpaleniu ponownym nie kapało. moze ktos z was miał podobny problem.druga usterka po zagzaniu silnika czuc dziwne szarpniecie nie mocne i silnik jest słabszy na 5 i 6 biegu ciezko dobic do 3000 obrotów. nie wiem czy te dwie zeczy maja cos wspulnego.
CABRIO Passion cdi 2003 r. 60 PS.
Gantz
Liczba postów: 1.805
Dołączył: Oct, 2002
Reputacja:
19
Imię: Paweł
Płeć: Mężczyzna
Skąd: Warszawa
smart roadster, passion, 2004
Oblukałeś silnik?? Znalezłeś jakieś podejrzane miejsce?? Jeśli to paliwo to może być wiele elementów a może przewody od zbiornika?? Strzelam. Wiesz zimno ostatnio było i ponoc wszystko się kuli
więc może to jakaś błachostka.
życie jest po to, żeby spełniać swoje marzenia
Fireman
Liczba postów: 572
Dołączył: Apr, 2006
Reputacja:
11
Imię: Kazimierz
Płeć: Mężczyzna
Skąd: Macierzysz
smart fortwo 450 cdi
Fireman
22.12.2009, 11:26
Miałem wyciek paliwa po odpaleniu na zimnym silniku lekko kapało. Żaden pompiarz nie chciał tego robić, a byłem w większości z polecanych warsztatów w Warszawie. Wreszcie trafiłem koło domu warsztat w którym smarta potraktowano jak każdego innego Diesla. Koszt uszczelnienia całej pompy to 600 zł brutto. W smarcie CDI jest pompa Boscha i niema problemów z częściami. Co do drugiej przypadłości to może należy przeczyścić zawór EGR. Czy przy okazji samochód przydymia?
Co się spali to nie zgnije!!!
kamiloo98
Liczba postów: 351
Dołączył: Dec, 2009
Reputacja:
0
Imię: Kamil
Skąd: Radom
kamiloo98
02.01.2010, 03:20
Kolego to na 90 % pompa paliwa. U mnie na zimnym silniku wręcz się lało ciurkiem a potem już nie a samochód był słabszy na 5 biegu. Całkowity koszt wyniosł mnie 400zł a trwało to zaledwie 2 godziny. W smartach montowane są pompy Boschowskie, więc nie ma najmniejszych problemów z częsciami zamiennymi.