Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!

za nisko spadające obroty po wyluzowaniu

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tryby wyświetlania wątku
za nisko spadające obroty po wyluzowaniu
#1
 Gość 
Dojeżdżam do skrzyżowania, smartek redukuje aż dojdzie do luzu. I własnie w tym momencie obroty spadają do ok. 500 (objawia się to nieprzyjemnymi drganiami). Zaraz potem odbija do poziomu 900 obr i tak już trzyma. Jak uniknąć tego lądowania obrotów? Co przeczyścić, wyregulować, wymienić? Czy ktoś miał taki problem i sobie z nim poradził?
 Odpowiedz
#2
 kamill 
ja mam taki sam objaw ...w sumie sam nie wiem czemu tak sie dzieje ...
 Odpowiedz
#3
 miksell 
Zmień filtry, kable itp Wink
A jeśli to nie pomoże to chyba padła przepustnica (gdzieś było coś o tym na forum)
 Odpowiedz
#4
 Gość 
Nie mam pewności co do kabli, ale filtry to się chyba nijak mają do zbyt niskich obrotów.
 Odpowiedz
#5
 Gość 
Ja skłaniałbym się raczej ku zabrudzonemu silnikowi krokowemu. Ew. jakiś czujnik odczytujący obroty silnika podaje nieprawidłowe parametry do sterownika. Nie wiem jak to tu jest rozwiązane.

Dlatego pytam.
 Odpowiedz
#6
 All-capone 
dzieje sie tak zazwyczaj gdy któryś z przewodów wys nap ma prebiecie co tez objawia sie strzelaniem - obejrzyj wieczorem czy nie widac isier , pojedyncze kable mozna kupic z serwisie boscha


Wszystkie wiadomości proszę kierować na  Brzostek911@o2.pl 
 Odpowiedz
#7
 kamill 
rodzynek rozwiazales juz ten problem ? gdzie jest ten silnik krokowy ?;/

u mnie kable są nowe ,wiec nie ma mowy o przebiciach


http://www.fq101.co.uk/throttlebodychange.asp - to o to chodzi ?
 Odpowiedz
#8
 Gość 
Cytat:kamill wrote:
rodzynek rozwiazales juz ten problem ? gdzie jest ten silnik krokowy ?;/
u mnie kable są nowe ,wiec nie ma mowy o przebiciach

Hmmm, a już miałem nadzieję, że się pozbędę problemu - czekam właśnie na zamówione kable NGK.

Cytat:kamill wrote: http://www.fq101.co.uk - to o to chodzi ?

To z linku to przepustnica. A jak już zdążyłem poznać Smarka, to nie ma tam silnika krokowego - właśnie przepustnica steruje gazem i obrotami (jak widać z linku - przepustnica jest sterowana elektronicznie ze sterownika). Może czyszczenie przepustnicy coś da na te spadki obrotów?
 Odpowiedz
#9
 kamill 
ale jak tak patrzę to w sumie co tam jest do czyszczenia ? jakis tylko czarny osad widzę ma tej plytce ....;/

[Obrazek: throttlebodychange11.jpg]
 Odpowiedz
#10
 Gość 
Rodzynek jeżeli to nie tajemnica ile płacisz za kable NGK?
 Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  (450) 0.6t dusi sie i nie wchodzi na obroty eldorado 0 1.204 09.01.2021, 17:19
Ostatni post: eldorado
  [450, 0,8 cdi 2001 rok] falujące obroty grajek 10 6.971 23.10.2017, 22:19
Ostatni post: psuwacz
  CDi obroty max 3100rpm vmax 110 lucaaszz 11 6.209 11.04.2016, 17:24
Ostatni post: TomekBomek
  Wolne obroty lub wysokie sebu141 5 3.949 25.08.2015, 15:58
Ostatni post: sebu141
Sad Dziwne obroty silnika + olej na turbie akar1992 8 4.311 11.07.2015, 20:37
Ostatni post: mirso
  450 - obroty silnika nierówne, oszalały, za niskie, za wysokie, spadające 76 56.666 01.02.2015, 14:30
Ostatni post: pc_bit
  Jeszcze raz obroty 11 7.145 15.03.2010, 21:40
Ostatni post: Guest
  Wysokie obroty smart 600 panas 1 4.427 24.02.2009, 00:57
Ostatni post: Yankees
  Jakie obroty silnika? Jarro 1 2.878 17.05.2007, 16:00
Ostatni post: Guest



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości



Menu